Hey hoi!
Ondertussen komen de resultaten van de nipt testen al binnen alsook voor velen het geslacht van hun baby!
Daarmee komt de vraag, hebben jullie al een naam gevonden voor jullie kleine spruit? 🥰
Deze van ons staat al vast!
Onze naam keuze hebben we bij 1ste zoontje een lijstje gemaakt van 3meisjesnamen en 3-4 jongens namen hier zijn al 2jongens namen afgevinkt niptest pas 17/6 mijn dagen lopen zo traag vooruit wil zo graag weten wat het deze keer is (maar belangrijkste is dat hij of zij maar gezond is)🥹🌈🤍
Ik heb al een naam, maar tegen dat mijne vent meewerkt… 😅😅
Ik was zo zeker van een naam toen ik zwanger was en een miskraam had. Toen zei ik tegen iedereen, nee die naam kan ik niet meer gebruiken als ik nog eens zwanger ben.
Maar nu we het geslacht weten, ben ik toch weer zo verliefd op die naam… 🥹
Wat denken jullie, kan ik na het zeggen dat het niet meer kan, de naam toch nog gebruiken? 🤭
Hem kennend is hij mij gewoon aan het ambeteren & zal hij er wel in mee ...
Hahaha, mannen he🤣 Maar als je gevoel bij die ene naam blijft, dan moet je er echt voor gaan... Ofwel een variant op de naam nemen die even mooi is? Bijvoorbeeld als het Aurélie is kan je voor Aurelia, Aurella,... ofzo gaan?
We hebben een jongensnaam die we beide echt heel tof vinden, een meisjesnaam vinden we echt zo moeilijk 😅. Het geslacht kennen we nog niet, nog even geduld hebben 🤗.