23 Reacties

5 maanden geleden

Die van ons ook🥰 zo spannend! Wij hadden nog 1 meisjesnaam & 1 jongensnaam het was dus vree simpel en snel gekozen😂

5 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Die van ons ook🥰 zo spannend! Wij hadden nog 1 meisjesnaam & 1 jongens ...
Ja, wij hadden ook voor elks 1 ☺️

5 maanden geleden

Wij hadden enkel een jongensnaam en meer lijken we niet nodig te hebben 😄

5 maanden geleden

Onze namen stonden al vast van het begin van de zwangerschap, wij hadden 2 meisjesnamen en 1 jongensnaam... Gelukkig zijn het twee meisjes 🩷🩷✨

5 maanden geleden

Wij hebben 1 jongensnaam & 5 meisjesnamen 😅 op dit moment weten we het geslacht nog niet.

5 maanden geleden

Onze naam keuze hebben we bij 1ste zoontje een lijstje gemaakt van 3meisjesnamen en 3-4 jongens namen hier zijn al 2jongens namen afgevinkt niptest pas 17/6 mijn dagen lopen zo traag vooruit wil zo graag weten wat het deze keer is (maar belangrijkste is dat hij of zij maar gezond is)🥹🌈🤍

5 maanden geleden

2 meisjesnamen, geen jongensnamen, geen nipt resultaten 😅

5 maanden geleden

Wij hebben 2 meisjesnamen waarvan 1 momenteel een grote voorkeur is 🥰

5 maanden geleden

Ik heb al een naam, maar tegen dat mijne vent meewerkt… 😅😅 Ik was zo zeker van een naam toen ik zwanger was en een miskraam had. Toen zei ik tegen iedereen, nee die naam kan ik niet meer gebruiken als ik nog eens zwanger ben. Maar nu we het geslacht weten, ben ik toch weer zo verliefd op die naam… 🥹 Wat denken jullie, kan ik na het zeggen dat het niet meer kan, de naam toch nog gebruiken? 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Ik heb al een naam, maar tegen dat mijne vent meewerkt… 😅😅 Ik was zo zek ...
Vooral je eigen gevoel volgen! En natuurlijk uw ventje mee krijgen 🙈

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Vooral je eigen gevoel volgen! En natuurlijk uw ventje mee krijgen 🙈
Hem kennend is hij mij gewoon aan het ambeteren & zal hij er wel in meegaan 🤭😅 hij doet gewoon moeilijk om alles zo lang mogelijk te rekken haha

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hem kennend is hij mij gewoon aan het ambeteren & zal hij er wel in mee ...
Hahaha, mannen he🤣 Maar als je gevoel bij die ene naam blijft, dan moet je er echt voor gaan... Ofwel een variant op de naam nemen die even mooi is? Bijvoorbeeld als het Aurélie is kan je voor Aurelia, Aurella,... ofzo gaan?

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Hahaha, mannen he🤣 Maar als je gevoel bij die ene naam blijft, dan moet je ...
Een variant is niet echt mogelijk, ik denk echt dat ik voor die naam ga gaan & hopelijk krijg ik de mijne mee 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Een variant is niet echt mogelijk, ik denk echt dat ik voor die naam ga gaa ...
Ik duim voor jou 😝✨

5 maanden geleden

We hebben 1 meisjesnaam, geen jongensnaam. Ik heb mijn nipt pas 20/06 dus dat is nog lang wachten.

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Was hier ook zo! Heb ook een miskraam gehad vorige zomer en nu zal de baby ook die naam krijgen! Ergens ook mooi denk ik dan 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Justine96

Wij nemen ook de naam die we al hadden 🫢. Was zo verliefd op die namen die we hadden en zo blijft het dus✨

5 maanden geleden

Na een lange discussie en zoeken hebben wij de naam ook al 🥰

5 maanden geleden

We hebben een jongensnaam die we beide echt heel tof vinden, een meisjesnaam vinden we echt zo moeilijk 😅. Het geslacht kennen we nog niet, nog even geduld hebben 🤗.

5 maanden geleden

Wij twijfelen nog tussen 2 namen 🥰