27 Reacties

4 maanden geleden

Dit is de baby idd 😅had dit sinds 12 weken (dit is nu mijn 3de zwangerschap)d3 gevoelens zijn niet mis 3n zou het niet anders kunnen verwoorden😅🙈

4 maanden geleden

Dit is de baby idd 😅had dit sinds 12 weken (dit is nu mijn 3de zwangerscha ...
Haha, super raar gevoel maar toch ook wel gerustellend nu ik weet dat het de baby is 😇🥰

4 maanden geleden

Ik voel de baby sinds gisteren bewegen 🥰 heel lichtjes. Ik ben vandaag precies 17 wkn.

4 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

Ik voel de baby sinds gisteren bewegen 🥰 heel lichtjes. Ik ben vandaag pre ...
Gek gevoel he ! 🥰 toch wel blij dat ik het voel enkele keren per dag ☺️☺️

4 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Gek gevoel he ! 🥰 toch wel blij dat ik het voel enkele keren per dag ☺️☺️
Ja.. ik blijf het magisch vinden 🥰🥰

4 maanden geleden

Ja is moeilijk in het begin he! Ik beschreef het vooral als popcorn die poft 😂

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ja is moeilijk in het begin he! Ik beschreef het vooral als popcorn die pof ...
Zoiets ongeveer jaa 😂😂

4 maanden geleden

Ik ben nu 18w+2 en sinds gisteren voel ik lichte plofjes in mijn onderbuik 😊

4 maanden geleden

Ik heb ze gevoeld vandaag! Tijdens het eten van een appelsien twijfelde ik nog. Nu net kersen aan´t eten en weer een enkele "plop". Had gedacht dat het langer zou duren want placenta aan de voorkant. 17w (:

4 maanden geleden

Reactie op Babsss40

Ik heb ze gevoeld vandaag! Tijdens het eten van een appelsien twijfelde ik ...
Ik heb dat ook meestal rond de middag wanneer ik net mijn boterhammen op heb en savonds ook wel smorgens valt dat wel mee ☺️☺️

4 maanden geleden

Gisteren heb ik 30 min gefietst op de hometrainer...ik kom binnen om een banaan te eten. En plots...het voelde net als popcorn die ploft in mijn buik. Ik was verbaasd. Het is inderdaad anders of die darmen die al maanden lastig zijn😅. En dan was ik weer emotioneel...again dus 😅Meteen een bericht gestuurd naar mijn man. Zo gek gevoel he. 😍 Enjoy

4 maanden geleden

Reactie op Babs2024

Gisteren heb ik 30 min gefietst op de hometrainer...ik kom binnen om een ba ...
Vind het ook echt een geweldig , en geruststellend gevoel ! Kan niet wachten om die schopjes te zien op mijn buik 😇😜

4 maanden geleden

Hier bijna 20w En nu al 3 dagen na elkaar echt heel vaak langdurig bewegingen na elkaar! (Wat vanaf week 14 was maar minder frequent)! Zelfs mijn partner kan meegenieten 😂

4 maanden geleden

Ik had eergisteren een aantal keren precies een ‘broebeling’ rechts onder. Gisteren beetje datzelfde, maar precies lichter, alsof ik me ook meer moest focussen om te voelen, was beetje op een andere plek ook. Deze morgen werd ik net wakker met het gevoel van ‘omwentelingen’ ? Zou dat ons meisje kunnen zijn? (Voorheen had ik al een twee-tal weken enkel kriebeltjes, maar het is nu toch anders)

4 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Ik had eergisteren een aantal keren precies een ‘broebeling’ rechts onder. ...
Ik denk dat dat inderdaad dan wel is je kindje kan zijn als ik de reactie’s zo lees. Bij mij voelt het inderdaad ook als een broebeling , precies of je hebt last aan je darmen maar dat is dus niet zo. 😀

4 maanden geleden

Fijn gevoel he!🥰 Ik voelde rond 13 weken af en toe al 'bubbeltjes' net boven mijn schaambeen, dan was het een tijdje minder (nu bijna 17 weken). De truc die bij mij steeds werkt is yoga doen, daarna is hij steeds lekker actief aan het schoppen 😅

4 maanden geleden

Jaloers! 😅

3 maanden geleden

Reactie op nathix

Jaloers! 😅
Voel je hem nog niet ?? 🥴

3 maanden geleden

Ik denk ook dat ik ons meisje al voel, ben nu 17w5d. Placenta ligt achteraan, dus het zou wel mogelijk zijn Voelt bij mij meer aan als een soort van "streling", alsof ze haar langzaam draait. En ook soms wat vergelijkbaar met gas dat in je darmen passeert, maar dan op een totaal verkeerde plaats 😅

3 maanden geleden

Reactie op SaraDL

Ik denk ook dat ik ons meisje al voel, ben nu 17w5d. Placenta ligt achteraa ...
Jaa zo voelt het ook bij mij alsof er gas passeert indd. Ondertussen ben ik morgen 19 weken en zie ik mijn buik af en toe een mini schopje krijgen en floept hij wat naar boven 😅 super grappig eigenlijk en ook altijd wel een geruststelling als ik onze kleine voel 😇😅