12 Reacties

6 maanden geleden

Bij mij is het ochtend misselijkheid, die duurt tot de middag en dan komt het: HONGER! De hele dag lang, tot ik in bed kruip en dan rammelt mijn buik(je) nog steeds 😂

6 maanden geleden

'Ochtendmisselijkheid' slaat algemeen op de misselijkheid die je voelt tijdens zwangerschap, eender welk moment van de dag. En ja, ik heb er élk moment van de dag last van 😂

6 maanden geleden

Hier in de ochtend het ergste, maar het houdt de hele dag aan… 🥺 Nu gestart met navalit en primperan We zullen het maar aanvaarden met de gedachte dat het een goed teken is 🤫😊

6 maanden geleden

In de ochtend en avond ben ik het misselijkst van al. Maar doorheen de dag voel ik me ook steeds belabberd door misselijkheid. Tussendoor moet ik vaak snacken om de misselijkheid onder bedwang te houden. Neem 4x navalit per dag om het draagbaarder te maken.

6 maanden geleden

Hier in de avond ook het meeste last van. 's Morgens valt het goed mee

6 maanden geleden

Hier ook vooral namiddag/avond last van rond 16u begint het zo lichtjes op te komen, ben terug begonnen met navalit te nemen (de misselijkheid is rond 5weken begonnen en heb het kunnen volhouden zonder tot nu 6+2 maar is niet meer uit te houden zoals begin 😮‍💨)

6 maanden geleden

Reactie op MarjoleinA

Hier in de avond ook het meeste last van. 's Morgens valt het goed mee
Neem jij er ‘‘s avonds dan iets voor?

6 maanden geleden

Reactie op Dino’tje

Neem jij er ‘‘s avonds dan iets voor?
Nee ik neem er geen medicatie voor. Ik probeer gwn iets licht te eten en meestal gaat het vanzelf wel terug over. Ik hoop alleen dat het niet erger wordt🤞

6 maanden geleden

Ik heb het de hele dag door, ik moet antimetil nemen 4/5 keer op een dag

6 maanden geleden

Hier ook vooral namiddag/avond last van rond 16u begint het zo lichtjes op ...
Helpt Navalit goed? Ik heb ook erg veel last in de namiddag en vooral avond. Pimpran werkt wel een beetje, maar helaas niet genoeg. Ik merk wel dat actief rondwandelen in de frisse lucht helpt, neerliggen daarentegen... Misselijkheid begon bij mij vorige week,, ik ben nu bijna 7 weken ver en overweeg maandag de dokter te bellen voor nog medicatie 🥲

6 maanden geleden

Reactie op manonvanmanon

Helpt Navalit goed? Ik heb ook erg veel last in de namiddag en vooral avond ...
Ik heb vandaag mijn eerste Navalit pilletje genomen en ik vind wel dat het werkt percies! 😁

6 maanden geleden

Reactie op manonvanmanon

Helpt Navalit goed? Ik heb ook erg veel last in de namiddag en vooral avond ...
Bij mij helpt het wel bij mijn 1ste zoontje kreeg ik niks binnen zelfs geen water. 😃