Dag iedereen,
Ik had vandaag mijn 20 weken echo!
Onze vriend was helemaal in orde en was bij de grootste van de klas en woog ook al aanzienlijk wat :P
Hoe was jullie 20 weken echo?
Een 3D foto lukte niet, hij was te actief 😂🤰🏻
Hier ook alles in orde 🥰! Hier ook geen deftige echo ‘foto’s’ wegens te druk😍! Ook weer een groot kind, ik moet helaas op een strak dieet voor mijn gewicht en gewicht baby 2 van de 3 kindjes die ik heb waren macrosoom deze gaat er ook weer naartoe (nu al honger!!!!!!!) 😜!
Ik heb mijn 20 weken echo 1 augustus dan ben ik wel al bijna 21 weken zwanger! Ma gelukkig heb ik vrijdag nog een echo gehad alles wat goed met ons meisje💖
Ik heb hem pas 1 augustus 🥹 ben dan 20 w 5d. Kan niet wachten tot het zover is om me kindje opnieuw te zien 🥰 en toch ook stress dat er iets zou opduiken of de gynaecoloog minder vriendelijk zou zijn
Ik heb op 20 weken nog een controle bij mijn vaste gynaecoloog, maar de uitgebreide controle is pas op 22 weken bij mij 😅 dit zorgt er wel voor dat ik op 5 weken tijd, 3 keer mag langsgaan dus dat vind ik niet zo erg 😁
Gisterenavond onze 20weken echo gehad (nu 20w3d)🥰
We kregen ze niet zo goed op beeld door haar vele bewegen dus niet echt een zuivere echo gehad 🙈 Maar we kunnen er ons wel iets van maken 🙈🩷
Ik heb straks mijn 20 weken echo en als ik je zeg dat ik locooooooo ga van de zenuwen dan is dat niet gelogen. Ik voel haar ook nog niet omdat placenta vooraan zit dus dan heb je altijd toch de angst dat het misschien niet goed met de baby gaat. TOTAAL niet zenuwachtig. Ik denk meermaals per week: Je kan meer beter LEUK zijn, baby, met al die stress die ik nu al krijg :p
Ik heb straks mijn 20 weken echo en als ik je zeg dat ik locooooooo ga van ...
Ik hoop dat je straks weer een adrenaline stootje op je baby kan afsturen ipv de cortisol 😉. Hier ook al een weekje kriebels tot onze echo woensdag. Ook placenta vooraan en nog geen beweging te bespeuren.
Vandaag onze 20 weken echo ( zijn wel al 21 + 1 weken) gehad en alles verliep zeer goed.
Ze weegt al rond de 430 gram 🙈 Nogmaals controle op alles gedaan en er zijn geen afwijkingen te zien 💕💕
Hier net onze 20 weken echo gehad 💗 (20+3)
Als ik het goed afgelezen heb weegt ze 337 grammetjes en alles is piekfijn inorde.
Ze lag met haar hoofdje vrij diep naar beneden waardoor ze een vaginale echo hebben moeten doen voor de hersentjes. Een 3D echo leek volgens de gynaecoloog moeilijk, maar na eens extra lief kijken hebben we toch eentje gekregen en ik ben zoooo verliefd (ik bedoel; hoe schattig isda wipneusje?? 😍)