19 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook alles in orde 🥰! Hier ook geen deftige echo ‘foto’s’ wegens te druk😍! Ook weer een groot kind, ik moet helaas op een strak dieet voor mijn gewicht en gewicht baby 2 van de 3 kindjes die ik heb waren macrosoom deze gaat er ook weer naartoe (nu al honger!!!!!!!) 😜!

4 maanden geleden

Wat een leuk nieuws dat alles goed gaat! 🥰Heb mijn 20-weken pas volgende week en ben vol spanning aan het afwachten. Hopen op het beste!

4 maanden geleden

Volgende week de 20weken echo! Zal dan 20+6 zijn ☺️

4 maanden geleden

Mijn 20weken echo is ook pas volgende week op woensdag, ben dan 20w3d. Fijn om te horen dat alles goed is @joke donckels!

4 maanden geleden

Ooh das goed nieuws! Ik ben vandaag 20 weken, maar de echo is pas voor volgende week woensdag 🙈 nog even op mijn tanden bijten

4 maanden geleden

Ik heb mijn 20 weken echo 1 augustus dan ben ik wel al bijna 21 weken zwanger! Ma gelukkig heb ik vrijdag nog een echo gehad alles wat goed met ons meisje💖

4 maanden geleden

Ik heb hem ook pas op 20w6 🙈 nu al ongeduldig! Blij dat alles goed gaat bij jullie 🥰

4 maanden geleden

Hier ook volgende week woensdag! Wel al heel nerveus 🙈. Bang dat er toch iets zou opduiken, bang voor een andere gynaecoloog..

4 maanden geleden

Fijn om te horen dat alles goed gaat! 😍 wij hebben pas een echo op 20w en 5 dagen, volgende week dinsdag! Ik ben echt heel ongeduldig 😬

4 maanden geleden

Ik heb hem pas 1 augustus 🥹 ben dan 20 w 5d. Kan niet wachten tot het zover is om me kindje opnieuw te zien 🥰 en toch ook stress dat er iets zou opduiken of de gynaecoloog minder vriendelijk zou zijn

4 maanden geleden

Ik heb op 20 weken nog een controle bij mijn vaste gynaecoloog, maar de uitgebreide controle is pas op 22 weken bij mij 😅 dit zorgt er wel voor dat ik op 5 weken tijd, 3 keer mag langsgaan dus dat vind ik niet zo erg 😁

4 maanden geleden

Ik heb pas mijn 20 weken echo op 22 weken en paar dagen! Kijk er nu al naar uit!

4 maanden geleden

Gisterenavond onze 20weken echo gehad (nu 20w3d)🥰 We kregen ze niet zo goed op beeld door haar vele bewegen dus niet echt een zuivere echo gehad 🙈 Maar we kunnen er ons wel iets van maken 🙈🩷

4 maanden geleden

Wij hadden vandaag ook 20 weken echo! Alles zag er goed uit. Kindje is een beetje kleiner maar niks zorgwekkend. Weer gerustgesteld 🥰

4 maanden geleden

Hier ook een hele mooie 20 weken echo, alles zag er goed uit! 🩵💙 Bizar wat ze allemaal al kunnen zien en opmeten.

4 maanden geleden

Ik heb straks mijn 20 weken echo en als ik je zeg dat ik locooooooo ga van de zenuwen dan is dat niet gelogen. Ik voel haar ook nog niet omdat placenta vooraan zit dus dan heb je altijd toch de angst dat het misschien niet goed met de baby gaat. TOTAAL niet zenuwachtig. Ik denk meermaals per week: Je kan meer beter LEUK zijn, baby, met al die stress die ik nu al krijg :p

4 maanden geleden

Reactie op First baby!

Ik heb straks mijn 20 weken echo en als ik je zeg dat ik locooooooo ga van ...
Ik hoop dat je straks weer een adrenaline stootje op je baby kan afsturen ipv de cortisol 😉. Hier ook al een weekje kriebels tot onze echo woensdag. Ook placenta vooraan en nog geen beweging te bespeuren.

4 maanden geleden

Vandaag onze 20 weken echo ( zijn wel al 21 + 1 weken) gehad en alles verliep zeer goed. Ze weegt al rond de 430 gram 🙈 Nogmaals controle op alles gedaan en er zijn geen afwijkingen te zien 💕💕

3 maanden geleden

Hier net onze 20 weken echo gehad 💗 (20+3) Als ik het goed afgelezen heb weegt ze 337 grammetjes en alles is piekfijn inorde. Ze lag met haar hoofdje vrij diep naar beneden waardoor ze een vaginale echo hebben moeten doen voor de hersentjes. Een 3D echo leek volgens de gynaecoloog moeilijk, maar na eens extra lief kijken hebben we toch eentje gekregen en ik ben zoooo verliefd (ik bedoel; hoe schattig isda wipneusje?? 😍)