3 Reacties

5 maanden geleden

Hier zoontje van 1jaar2maand en af en toe ook zo een dagen dat mijn man thuis komt en dat ik dood op ben dat hij het ziet dat zoontje al mijn energie heeft weg genomen denk dat dit erbij hoort (#momlife & #dadlife)zo noemen ik en mijn man het haha😅maar ik snap je wel de vermoeidheid

5 maanden geleden

Hier zoontje van 1jaar2maand en af en toe ook zo een dagen dat mijn man thu ...
Maar echt zodra ze wakker is tt ze gaat slapen alleeen maar wenen en gedragen willen worden, dat ik soms omdat ik zo op ben van er boos van kan worden doordat men geduld op is 😭 zeker nu met men zwangerschap kan ik hr niet hele tijd dragen omdat ze nogal zwaar is voor me en ik nog een kindje hb waarvoor ik ook aandacht moet gve

5 maanden geleden

Reactie op MalikaD

Maar echt zodra ze wakker is tt ze gaat slapen alleeen maar wenen en gedrag ...
Ik snap het hier zijn er ook zo een dagen en dutjes wilt hij ook alleen maar doen op mijn lichaam ik kan zo die dagen niks doen in huishouden en meestal profiteer ik dan op de dagen da de papa vroeg of gewoon thuis is dan kan ik alles doen maar snap dat je boos word hier me de hormonen ook sneller boos en dan savonds voel ik mij schuldig 🥲komt allemaal wel goed met 2de trimester denk ik toch 😅