19 Reacties
één maand geleden
Reactie op GezelligeAnemoon424906
Hele mooie buik 🥰 hoeveel weken ben je nu? 🤰🏼
Vandaag 15w2 🙈 Ik vind het al een serieuze buik voor nogmaar zo ver te zijn, but I like it 😇 Mijn mama denkt dat het een jongen is, omdat het zo vooruit steekt, we gaan nog 6 maand mogen wachten voor die theorie te bewijzen 😅
één maand geleden
Reactie op ShariVDB97
Vandaag 15w2 🙈 Ik vind het al een serieuze buik voor nogmaar zo ver te zij ...
Oh jullie weten het geslacht niet? 😱 Wat spannend! Ik heb juist gehoord dat het een meisje is als je naar voor draagt, bij mij klopt dat in ieder geval 😋💖
Ik ben even ver en heb ook al een flinke buik, prachtig he 🥰 en vanaf nu gaan we flink groeien, dus ben benieuwd.
Geniet van je zwangerschap! 💋
één maand geleden
Oh jullie weten het geslacht niet? 😱 Wat spannend! Ik heb juist gehoord da ...
Oh hoe leuk! Ben zeeeer benieuwd. Hopelijk niet teveel last..? Ik heb niet echt symptomen 🙈
één maand geleden
Reactie op ShariVDB97
Oh hoe leuk! Ben zeeeer benieuwd. Hopelijk niet teveel last..? Ik heb niet ...
Vooral heeeeel erg moe 😴 dat is wel ambetant icm werk, huishouden etc. En verder de standaard rugpijn, verstopte neus, kniepijn, gek gevoel in mijn buik soms (groeipijn?)... van die dingen 😅 maar gelukkig geen extreme misselijkheid!
Ook fijn om niet te veel last te hebben! Dan kun je er ook meer van genieten denk ik. Ik verheug me er wel op om haar te voelen, hopelijk binnenkort 🤞🏼
één maand geleden
Reactie op Baby_B001
Gezien jouw buikje op de foto is het 99,9% een meisje …🌺
Denk je? 🙈
één maand geleden
Vooral heeeeel erg moe 😴 dat is wel ambetant icm werk, huishouden etc. En ...
Ja misselijkheid is echt een ramp hoor ik vaak.. Nog geen ervaring mee gehad.. 😬 Ik heb van enkele dames al de vraag gezien of het te vroeg is om de baby te voelen, ik vraag me dat ook af, het zal niet lang meer duren denkik 😇
25 dagen geleden
Reactie op ShariVDB97
Vandaag 15w2 🙈 Ik vind het al een serieuze buik voor nogmaar zo ver te zij ...
Awel ik had dezelfde mening, ben nu 15 weken en 5 dagen en vind dat mijn buik zich al meer uitzet dan ik zelf had verwacht 🫣
En bh's daar moet ik ook nieuwe aanschaffen 😁
24 dagen geleden
Reactie op SaraV1989
Awel ik had dezelfde mening, ben nu 15 weken en 5 dagen en vind dat mijn bu ...
Deze week al mijn onderbroeken en bh’s gekeurd. Blijft maar 1 over 😭