7 Reacties
één jaar geleden
Had je een regelmatige cyclus? Of was je bvb net gestopt met de pil voor je zwanger werd? Bij mijn eerste zwangerschap was ik zwanger meteen na stoppen met de pil en dachten wij toen een week verder te zijn dan eigenlijk was. Door te stoppen met de pil moet ik waarschijnlijk een week later dan gemiddeld geovuleerd hebben toen. 2 weken is meteen een groot verschil, maar wie weet heb je later geovuleerd dan gedacht?
één jaar geleden
Reactie op VallieP
Had je een regelmatige cyclus? Of was je bvb net gestopt met de pil voor je ...
Ik had al 6 maanden voordien mijn spiraal laten verwijderen dus daar lijkt het mij niet aan te liggen. Hopelijk inderdaad later mijn eisprong gekregen, maar toch ook rekening houden met/voorbereiden op…
één jaar geleden
Hey meid
Ik heb het ook precies hetzelfde aan het mee maken.
Normaal ben ik ongesteld op 2 juli en volgens mijn menstruatie telling ben ik 8 weken wat. Maar begin van deze week ben ik naar gynaecoloog geweest. Ze zei dat ik 5weken en 6dagen was. Ik vertelde over mijn regels en ze zei dat mijn vruchtje gestopt was.
Ik geloofde haar niet en wilde nog weekje wachten terwijl dat gynaecoloog zei dat ik pilletje of laten zuigen erover bezig was.... volgens haar was idd een miskraam.
Maar ik wil niet opgeven het is mijn eerste zwangerschap...
Hopelijl komt het allemaal goed bij iedereen meid.
Hou je goed vast meid. Bereid je mentaal voor voor de ergste 🥺
één jaar geleden
ik had hetzelfde dacht dat ik 8 weken was,ze dachten is een leeg vruchtzak em geen hartactiviteit,ik maar bleek later dat ik pas tussen 5 a 6 weken ver was,nu toch goed gekomen en inmiddels alweer 13 weken, hopelijk komt bij jullie ook goed 🤲