12 Reacties

één jaar geleden

Dit is van gisteren en vruchtje is beetje gegroeid zei de dokter. Maar er is nog geen hartslagje. Dus over 2 weken moet ik weer gaan. Maar ik voel groot twijfel en ben onzeker 😔 Wat denken jullie? Groetjes

één jaar geleden

Vandaqg zie ik weer bloed😔

één jaar geleden

Zelfde verhaal had ook een miskraam maar bloed heb ik na 1-2 weken gekregen..

één jaar geleden

Reactie op Hogigigkj hihj

Zelfde verhaal had ook een miskraam maar bloed heb ik na 1-2 weken gekregen ...
Had je toen menstruatirkrampen?

één jaar geleden

Neen ik had echt niks.. maar hartje klopte niet meer. Ik had ook geen bloeding in het begin van mijn miskraam.

één jaar geleden

Neen ik had echt niks.. maar hartje klopte niet meer. Ik had ook geen bloed ...
Aanh oke maar vanaf eerste echo had de vruchtje geen hart klopping

één jaar geleden

Awel ik wel, maar als je bloeding hebt is dit zeker een miskraam.. dit zal meer en meer worden. Ik heb 2x miskramen gehad nu ben ik weer zwanger

één jaar geleden

Awel ik wel, maar als je bloeding hebt is dit zeker een miskraam.. dit zal ...
Ik vind dit vreselijk... Ik duim mee met jou en jou baby. Alles komt goed🩷

één jaar geleden

Neen ik had echt niks.. maar hartje klopte niet meer. Ik had ook geen bloed ...
Mag ik vragen: had je wel nog zwangerschapskwaaltjes toen hartje niet meer klopte maar bloeding nog niet begonnen was? Zoals pijnlijke borsten, misselijk, opgeblazen,..? Maak mezelf namelijk heel de tijd zorgen en probeer me dan op te trekken aan die kwalen 'zolang er geen bloed is', maar lees steeds vaker dat het bloeden ook echt pas later kan komen...

één jaar geleden

Dag Valliep, bloeding heb ik ook niet exht gekregen. Ik heb hiervoor een pil moeten gebruin voor miskraam op te wekken. Mijn lichaam besefte nog niet dat de baby niet meer leefde..

één jaar geleden

Dit is van gisteren en vruchtje is beetje gegroeid zei de dokter. Maar er i ...
Hoe is het ondertussen?

één jaar geleden

Hoe is het ondertussen?
Toen had ik al miskraam gehad. Nu nog altijd niet weer zwanger. Mijn vorige menstruatie is 4 dagen later gekomen dan normaal