4 Reacties
één jaar geleden
Hier beetje gelijkaardig. Zwanger via ivf en vorige week eerste echo op 7+5. Hartje klopte maar embryo was iets minder dan 1 cm wat overeenkomt met 6+6. Geen bloed wel niet, dat heb ik speciaal laten controleren omdat ik bij mijn vorige zwangerschap felle bloedingen gehad heb in het eerste trimester door een hematoom.
Ik maak mij ook wel wat ongerust over de groei.. wat zei de gynaecoloog bij jou over dat het embryo te klein is?
één jaar geleden
Hier vorig jaar eerste echo op 7+4 maar vruchtje was maar 6+6. Omdat er een mooi vruchtzakje en kloppend hartje was was er volgens mijn gynaecoloog niks aan de hand. Kon aan een late innesteling liggen of iets dergelijks.
Helaas had ik 3 weken later een bloeding en bleek dat het hartje waarschijnlijk op de dag van de echo nog gestopt was. Iets wat ik totaal niet had zien aankomen omdat de gynaecoloog zo geruststellend was.
Dit is waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen maar kan nog twee kanten opgaan.
Ik duim voor jou dat alles goed blijft gaan!
één jaar geleden
Mijn eerste zwangerschap bleek ik op de 1e echo een week minder ver te zijn dan we dachten. Was toen effectief een latere ovulatie, heb een gezond zoontje van 2j3m nu 🙂 ik had toen wel geen idee van mijn cyclus want was pas met de pil gestopt, dan kan je cyclus altijd wat anders op gang komen.