78 Reacties

茅茅n jaar geleden

Evi 39 jaar 3 april 2024 4 kinderen Luna (19) tiebe (17) Jaro (11) raven (22 maand) Partner ook 2 kids

茅茅n jaar geleden

Henrike 1 april 2024 (obv laatste menstruatie) Ja, getrouwd met Maarten 1 sterrendochtertje, 1 dochtertje Aim茅e van 2,5

茅茅n jaar geleden

Shana Volgende week word ik 30 jaar De app geeft 12 april als uitgerekende datum Ik ben bijna 5 jaar samen met mijn vriend en dit is de eerste zwangerschap. Vind het erg spannend allemaal

茅茅n jaar geleden

Hi! Ik ben Elien Uitgerekend voor 8 april Dit is ons 2de kindje, we hebben een zoontje Lias van 2 jaar

茅茅n jaar geleden

Charlotte 4 april Ik ben volgende maand 10 jaar getrouwd Dit is ons 6de kindje (12j, 8j, 7j, 3j en 2j)

茅茅n jaar geleden

Liselotte Volgens google 6 april 2024 Jeroen Nog geen kinderen Zo blij dat ik hier wat info terug vindt, alles is zo onbekend voor mij!

茅茅n jaar geleden

Hoi! 2e kindje op komst voor 10 april. 1e kindje krijgt momenteel nog borstvoeding. Ik had nog heel wat bloedverlies maar vandaag toch een stilletjes kloppend hartje op de echo. Ziet er goed uit

茅茅n jaar geleden

Hoi, Ik ben Antje, 32 jaar 4 jaar samen met mijn vriend (nog steeds aan het wachten op dat huwelijksaanzoek) en na een miskraam vorig jaar nu opnieuw zwanger geraakt. We zijn uitgeteld voor 23 april (tellend vanaf laatste menstruatie)

茅茅n jaar geleden

Hi! - Lauren - Uitgerekend 9 april 2024 - Ja, mijn liefste vriend Arne - We verwachten ook ons eerste kindje! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Hallo! Phaedra 16 april 2024 Dit is ons eerste kindje馃┓

茅茅n jaar geleden

Halloo Mijn naam is Bilgee Volgens dokter google ben ik uitgereked op 7 april 24 Heb partner Het is mijn eerste zwangerschap. Volgens mij ben ik nu 6 weken en ben nog niet misselijk, maar wel vaak naar wc en super moe馃

茅茅n jaar geleden

Hoi! Ik ben Kaat Wij zijn uitgerekend voor 22april ( mijn verjaardag is zelf op 30 april) Ik heb een partner Robbe Dit is ons eerste kindje Zelf heb ik super veel schrik dat dit in een miskraam zou eindigen, zonder reden. Ben redelijk jong (26 jaar en is de eerste zwangerschap)

茅茅n jaar geleden

Hey hey Ik ben Feride Uitgerekend voor 26 april 2024 Mijn partner heet Bj枚rn Ik zelf heb nog geen kinderen :) Eerste zwangerschap was helaas een miskraam dus heb veel schrik dat deze zwangerschap zal mislopen.. hopelijk ontwikkelt alles zoals het hoort 馃

茅茅n jaar geleden

Hooooiii! Ik ben Kelly. Ik heb een vriend en hij heeft al 2 kinderen. Na 5jaar te proberen en verschillende trajecten gingen we volgende maand starten met IVF. Blijkbaar heb ik toch een wondertje die uitgerekend is voor 24 april. 馃尭

茅茅n jaar geleden

Hi allemaal, Mijn naam is Anouk. Uitgerekende datum is 20 april. Mijn partner Stefan zit hier naast mij. Nog geen kindjes. En deze zwangerschap is eerlijk gezegd ook wel een beetje een verrassing. Maar ik omarm ze :) Hoewel ik eigenlijk niet wist dat ik een kinderwens in me had. Interessante en spannende periode. Fijn dat dit forum bestaat.

茅茅n jaar geleden

Marisa Uitgerekend voor 16april24 Ja Michael 0

茅茅n jaar geleden

Reactie op Daisy&Baby

Hoi iedereen! Daisy 1 April (serieus 馃槄) Ik Ik heb een partner maar nog h ...
Hey Ik ben Tessy Ik heb een partner Uitgerekend voor 6/4/24 We hebben al een zoontje Floris van 13maanden oud

茅茅n jaar geleden

Hoi ik ben Julie. Ik ben uitgerekend voor 22/4 (ivf traject van 1,5 jaar) en dit is ons tweede kindje.

茅茅n jaar geleden

- Laura - 15 april - Mijn partner heet Jonas - Dit is ons eerste kindje dus allemaal super spannend.馃き馃挍

茅茅n jaar geleden

Ik ben Alana, 29 jaar. 5 jaar getrouwd met Jordy, 30 jaar. Ons eerste kindje, uitgerekend voor midden april. Super spannend allemaal! 馃挄