78 Reacties
茅茅n jaar geleden
-Amber
- 10/4/2024
- Ja hij heeft Jonas en heb nog geen kinderen
- 26 jaar en thuisverpleegkudige
- hopelijk kunnen we elkaar ondersteunen en tips geven doorheen de zwangerschap 馃グ
茅茅n jaar geleden
Hey,
Mijn naam is Silke,
Ben uitgerekend op 7 april 2024
Ik heb geen partner en dit word mijn 2de kindje, heb een zoontje van 3 jaar die Zjef heet :)
茅茅n jaar geleden
Hee!
Mijn naam is Melanie.
Zojuist op vakantie in Spanje de positieve test, maar streepje is nog heel licht dus spannend of het blijft plakken. Mijn menstruatie zou morgen beginnen, dus uitgerekend voor 13 april.
Mijn man en ik hebben al 1 dochter van 7 maanden die na een lang traject van 3 jaar met ivf verwekt is. Het is dus een wonder als deze kleine nu verwekt is de eerste echte cyclus nadat ik gestopt ben met de borstvoeding zonder enige hulp.
Allemaal heel spannend. Ben gelijk opnieuw naar de apotheek gegaan voor een digitale test die ik morgen met ochtendurine ga doen 馃馃徎
茅茅n jaar geleden
Gisteren een positieve test gehad! 馃グ
Mien
10 april 2023
Mijn man heet Thomas
2 sterrenkindjes
Zo zo onwezenlijk nog maar zo zalig!
Eerste echo gepland op mijn verjaardag 7 september 馃挍
茅茅n jaar geleden
Hoi iedereen!
Daisy
1 April (serieus 馃槄)
Ik
Ik heb een partner maar nog heel recent (2 maanden). Het is dus allemaal heel erg snel gegaan, het was niet verwacht. nog kijken hoe we dit samen gaan doen..
het is mijn eerste kindje!
茅茅n jaar geleden
Valerie,
Volgens mijn app uitgerekend voor 9 april, maar moet nog bevestigd worden 馃槉,
Al 5 jaar getrouwd (11 jaar samen),
En al 1 zoontje samen van 26m.
Positieve testen sinds vorige week zondag, lijntje werd steeds duidelijker en nu zo'n 4 dagen overtijd! 馃槉 vind het allemaal zo mogelijk nog spannender dan de eerste keer!
茅茅n jaar geleden
Ik ben Natacha. Uitgerekend voor 3 april 2024. Mijn man is Kristof en ik heb een dochter van 18, Emely. Ik heb endometriose en daardoor subinfertiliteit. We zijn zwanger door een IVF traject.
茅茅n jaar geleden
Hey,
Ik ben Melissa. Getrouwd in mei 2023 met mijn travelhubby Yves. Na de huwelijksreis beginnen 'werken' aan onze kinderwens, gezien onregelmatige cyclus mbv ovulatie testjes. En hier zijn we dan, voor de eerste keer zwanger. 馃
茅茅n jaar geleden
Chlo毛
Mijn kindje zal voor midden april zijn we weten nog niet precies
Ja Gregory
1 engelbaby