29 Reacties

één jaar geleden

Dag Chloë, ik heb dezelfde symptomen. Ik ben nog te vroeg om te testen, dus weet zelf niet of ik degelijk zwanger ben. Maar voel me wel zo 🙈 Ik heb ondertussen ook wat "bulten" rond mijn tepels & voel me suuuper vermoeid. Jij ook?😁

één jaar geleden

Hey Chloë, ik ben ondertussen 7 weken zwanger en de pijn in de onderbuik is zeker en vast normaal, dit komt omdat je baarmoeder moet uitzetten deze maakt dus plek voor jou kindje! Ga zeker eens langs de gynaecoloog!

één jaar geleden

Ik ook veel last van steken, heel normaal voor sommige vrouwen om te voelen!

één jaar geleden

Hallo Ik 7 weken zwanger geen pijnlijke borsten ook soms onderbuik pijn maar niet dagelijks soms onderrug pijn maar ook niet dagelijks voor derest niks van symptomen…

één jaar geleden

Reactie op Ylovely

Ik ook veel last van steken, heel normaal voor sommige vrouwen om te voelen ...
Waar voel jij voornamelijk je steken ?

één jaar geleden

Hoi Chloë, ik ben nu een kleine 6 weken ver en heb vanaf week 4 regelmatig steken. Eerst heel ongerust dat dit de baarmoeder was maar nu toch vrij zeker dat het gewoon mijn darmen zijn :)

één jaar geleden

Ik ben nu 7 weken en mijn borsten zijn al een volledige cup gegroeid. Ze doen met momenten echt pijn. Dat is normaal. Ook de pijn in de onderbuik hoort erbij meid.

één jaar geleden

Hey meid. Dat is heel normaal. Ik ben nu 6weken ver. Toen ik 3.4 weken was, had ik precies hetzelfde symtomen.

één jaar geleden

Hoi! Ik ben bijna 6 weken ver en had de afgelopen weken een hele boel symptomen. Heel moe, hoofdpijn, misselijk en mensruatieachtige buikpijn. Sinds vanmorgen voel ik echter niets meer. Enkel mijn borsten zijn nog overgevoelig, verder niets. Ik maak me een beetje zorgen, heeft nog iemand dit al meegemaakt? Alvast bedankt.

één jaar geleden

Reactie op gmouton

Hoi! Ik ben bijna 6 weken ver en had de afgelopen weken een hele boel sympt ...
Ja ik momenteel 😂 sinds 3 dagen geleden plots alles weg maar gisteren wel een echo gehad en die was goed wilt soms niets zeggen

één jaar geleden

Ik ken het wel, ik heb ook pijne borsten, al sinds week 4 ongeveer. Op mijn buik liggen ofz kan ik niet meer. Verder ben ik de hele dag misselijk, veel diarree en spierpijnen. Ik heb namelijk fybromyalgie. Ben nu 6 weken en 5 dagen. Nog iemand die fybro heeft en zwanger is? Gaan de pijnen nog wat minder worden?

één jaar geleden

Reactie op gmouton

Hoi! Ik ben bijna 6 weken ver en had de afgelopen weken een hele boel sympt ...
Symptomen komen en gaan. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen symptomen gehad tot ver over de helft. Nu heb ik er al sinds week 5. Niet te rap proberen stressen, blij zijn dat je minder symptomen hebt. Zolang het geen helder bloed verlies en erge krampen/steken zijn, niet te snel zorgen maken. 😉

één jaar geleden

Hallo, ik heb even een vraagje. Mijn vriend werkt altijd 6weken van huis en is dan 6 weken full-time thuis. Nu zou ik graag de eerste echo samen met hem doen, wanneer hij thuis komt zouden we 8weken en 5 dagen ver zijn. Wij vertrekken de dag erna op vakantie dus zou onze eerste echo rond de 11weken zijn. Nu mijn vraag: raden jullie een Doppler aan om zo toch al het hartje te kunnen horen voor de 11 weken echo?

één jaar geleden

Reactie op Kaat 97

Hallo, ik heb even een vraagje. Mijn vriend werkt altijd 6weken van huis en ...
Eigenlijk raden ze het af voor de 12weken. En als ze dan geen hartslag kunnen vinden zullen jullie misschien alleen maar ongerust zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook pas een eerste echo op 10 weken. Als er geen reden is om ongerust te zijn, zou ik het persoonlijk niet doen.

één jaar geleden

Ik ben woensdag 11 weken maar heb de indruk dat mijn symptomen zo goed als weg zijn… minder gevoelige tepels, minder acne, minder misselijk. Mijn echo aan 9 weken was wel goed van grote en hartslagje. Nog mensen gehad ?

één jaar geleden

Reactie op silke25

Ik ben woensdag 11 weken maar heb de indruk dat mijn symptomen zo goed als ...
Dat kan! Ze zeggen dat de meeste klachten bij 12 weken verminderen/verdwijnen. Ik zou zeggen geniet ervan!!! Ik ben nog net 9 weken en het is echt verschrikkelijk

één jaar geleden

Reactie op silke25

Ik ben woensdag 11 weken maar heb de indruk dat mijn symptomen zo goed als ...
Ik ben nu 10 weken en merk ook wel minder zware symptomen. Wel nog misselijk maar minder moe enz. Ik las ergens dat dit normaal is, maar het is natuurlijk altijd beetje schrikken als je plots minder voelt gebeuren.

één jaar geleden

Reactie op rubyvh

Hey Chloë, ik ben ondertussen 7 weken zwanger en de pijn in de onderbuik is ...
Ik ben nu 9 weken zwanger en maak mij nog steeds echt zorgen en blijf testen doen mijn borsten doen ook niet echt pijn niemeer en gisteren was mijn test gelijk lichter ik weet niet als ik mij te veel zorgen maak of dat het gewoon aan die test ligt

één jaar geleden

Reactie op Chloë Van Acker

Ik ben nu 9 weken zwanger en maak mij nog steeds echt zorgen en blijf teste ...
Al een echo gehad voor hartslagje?

één jaar geleden

Reactie op Anette93

Hoi Chloë, ik ben nu een kleine 6 weken ver en heb vanaf week 4 regelmatig ...
Ik denk ook echt wel dat het aan de darmen lag en aan de baarmoeder die was aan het groeien