23 Reacties

één jaar geleden

Zelf geen ervaring in, ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik hoop voor jou wel dat je snel opnieuw langs kan gaan en geen weken moet wachten. Veel succes alvast

één jaar geleden

Wat zei de gynaecoloog? Zelf geen persoonlijke ervaring mee. Ik zou de echo afwachten. Kijken of er dan een hartslag en groei is.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie! De gynaecoloog zei dat het kan zijn dat het vruchtje nog te klein is om het hartje te zien ofwel dat niet meer leeft. We moeten nu een week wachten tot de nieuwe echo, maar ik kan dat geen week aan om zo te leven in die onwetendheid…

één jaar geleden

Ik wens je veel kracht toe! En natuurlijk een geruststellende echo volgende week 🍀

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Bedankt voor jullie reactie! De gynaecoloog zei dat het kan zijn dat het v ...
Ik kan me er iets bij voorstellen. Vreselijk die onwetendheid. Ik vrees wel dat er niets anders op zit dan wachten. Ik wens je veel sterkte en een goeie echo toe

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Bedankt voor jullie reactie! De gynaecoloog zei dat het kan zijn dat het v ...
Hey Ik ben dat ook op dit moment aan het meemaken Op de echo zei ze dat ik 5weken en 6 dagen ben en dat er geen hartslagje is. Maar volgens mij ben ik en volgens de bloed ben ik al 8 weken en wat... De dokter zei al dat een miskraam is. Maar ik heb besloten om nog 1 week te wachten....

één jaar geleden

Hey Ik ben dat ook op dit moment aan het meemaken Op de echo zei ze dat ik ...
Pfff 😞 die onwetendheid is echt verschrikkelijk hé! Ik hoop echt dat je volgende week beter krijgt! Veel sterkte & moed

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Pfff 😞 die onwetendheid is echt verschrikkelijk hé! Ik hoop echt dat je vo ...
Dankuwel😔maar denk helaas dat ik mijne kwijt ben... Hopelijk bij jou positief!! 🙏🙏

één jaar geleden

Ik ben afgelopen maandag geweest en zag het hartje duidelijk kloppen. De gyn zei dat het geen zin had om het te beluisteren omdat je dat nog niet goed hoort. Ik was volgens haar toen 6w+3d. Ondertussen verlies ik al 5 dagen bruin en rood bloed zonder krampen.maandag kan ik pas terug. Ook erg ongerust, vreselijk die onwetendheid.

één jaar geleden

Ik mag ook pas maandag teruggaan. Bloed betekend niet meteen slecht nieuws hoor

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Ik mag ook pas maandag teruggaan. Bloed betekend niet meteen slecht nieuws ...
Ben toch al naar spoed gegaan en geen goed nieuws...mk is bezig...helaas.

één jaar geleden

Reactie op Elsja

Veel sterkte😔😔

één jaar geleden

Reactie op Elsja

Heel veel sterkte! 😣❤️

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Ik mag ook pas maandag teruggaan. Bloed betekend niet meteen slecht nieuws ...
Hey meid. Laat iets weten hoe het gegaan is. Ik duim met jou mee🙏❤️

één jaar geleden

Hey, geen goed nieuws. Vruchtje is niet meer gegroeid en geen hartslag. Morgen opnieuw naar ziekenhuis om te beslissen wat we gaan doen, afwachten op natuurlijke miskraam, pil nemen om miskraam op te wekken ofwel curretage( met epidurale ofwel volledige verdoving). We zijn er kapot van, 19maanden voor gevochten en het wordt ons nu uiteindelijk nog afgenomen

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Hey, geen goed nieuws. Vruchtje is niet meer gegroeid en geen hartslag. Mor ...
Ooh meid heeel erg jammer!! Je hoop nog niet opgeven he meid! Jullie kunnen het wel. Vooral gezond blijven zowel mentaal als fysiek. Zorg goed voor je zelf dat is het belangrijste nu😔❤️

één jaar geleden

Dank je wel, is heel erg lief. Jij ook! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Dank je wel, is heel erg lief. Jij ook! ❤️
Dankjewel. Morgen is mijn beurt om te weten hoe en wat

één jaar geleden

Dankjewel. Morgen is mijn beurt om te weten hoe en wat
Ik duim zo mee met je!! Laat iets weten he 🤞🤞🤞

één jaar geleden

Reactie op Tracey92

Ik duim zo mee met je!! Laat iets weten he 🤞🤞🤞
Voor mij was vandaag niet helemaal geen goeie niews maar ook geen slechte. We gaan nog 2 weken wachten..