56 Reacties

5 maanden geleden

Wij hadden die van oyo. De band rond de buik vond ik wel wat ambetant, zeker bij zo'n kleine baby. Maar connectie was goed en resultaten ook. Wel heb je wat minder info dan bij owlet. Maar die vond ik te duur 😅 We gebruiken nu nog steeds de camera van oyo

5 maanden geleden

Wij hebben de oyo en zijn hier heel tevreden over. De band gebruiken wij niet omdat dit inderdaad niet praktisch is. Wij klikken het gewoon vast aan de pamper en werkt perfect zo

5 maanden geleden

Reactie op Evee

Wij hebben de oyo en zijn hier heel tevreden over. De band gebruiken wij ni ...
Ik heb ook de oyo aangeschaft, maar deze verbinden lukt ons niet. Hebben jullie hier ooit problemen mee gehad?

5 maanden geleden

Reactie op Heleensa

Ik heb ook de oyo aangeschaft, maar deze verbinden lukt ons niet. Hebben ju ...
Neen, helemaal niet. Misschien productiefoutje dan?

5 maanden geleden

Wij hebben door de reviews geen van beide aangeschaft, we zoeken nog verder. Mijn man zou opteren voor Angelcare. Hij is een techneut en hij heeft meest vertrouwen in deze voorlopig.

5 maanden geleden

Reactie op Heleensa

Ik heb ook de oyo aangeschaft, maar deze verbinden lukt ons niet. Hebben ju ...
Je moet instellingen veranderen aan de wifi. Ik denk dat je de 5Ghz moet uitzetten en enkel de 2,4 kan gebruiken. Ook zijn sommige smartphones niet compatibel. Wij hebben beide een OnePlus (niet compatibel) en we merken dat de app niet altijd goed opstart. Maar we hebben een oude Samsung die we standaard gebruiken om de camera app op te openen, en dat lukt wel altijd goed. https://www.aerosleep.com/nl-be/tech_requirements/

5 maanden geleden

Reactie op Evee

Neen, helemaal niet. Misschien productiefoutje dan?
Heeft gewerkt bij een ander koppel. Maar misschien is dat het probleem dat het nog gekoppeld is aan een ander account?

5 maanden geleden

Reactie op 1Lisa

Je moet instellingen veranderen aan de wifi. Ik denk dat je de 5Ghz moet ui ...
Over die 2.4ghz en 5ghz had ik ook iets gelezen. Maar wij zouden niet weten hoe we dat moeten veranderen eigenlijk. Onze smartphones zijn in elk geval niet het probleem.

5 maanden geleden

Reactie op Heleensa

Over die 2.4ghz en 5ghz had ik ook iets gelezen. Maar wij zouden niet weten ...
Normaal kan je via Mijntelenet wel aan de settings van je router. Bij Proximus zal het wel iets gelijkaardigs zijn. Als je ernaar zoekt in Google zal je waarschijnlijk wel ergens een uitleg vinden hoe het kan. Het werkte bij mij ook pas toen ik de 5ghz had uitgezet

4 maanden geleden

Hallo, Net bericht gekregen van Aerosleep dat per 15/09 de OYO applicatie niet meer ondersteund zal worden. Het komt erop neer dat vanaf 15/09 de complete set niet meer bruikbaar is, aangezien de app niet meer zal werken. Ze bieden ter compensatie een bon van 150€ aan, te besteden op de website.

4 maanden geleden

Reactie op nath9450

Hallo, Net bericht gekregen van Aerosleep dat per 15/09 de OYO applicatie ...
Klopt, dus deze niet meer kopen 🙃 Heb gisterenavond al iets gekocht met m'n bon, anders vergeet ik het toch

4 maanden geleden

Reactie op nath9450

Hallo, Net bericht gekregen van Aerosleep dat per 15/09 de OYO applicatie ...
Echt??? Ik heb deze net gekocht 😅 Ze bieden deze ook nog steeds te koop aan in de quasi alle winkels. Waar wordt deze niet meer ondersteund dan? Mss geldt dit niet voor alle besturingssystemen

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Echt??? Ik heb deze net gekocht 😅 Ze bieden deze ook nog steeds te koop aa ...
Dit is het bericht dat we gisteren ontvingen. Is idd vreemd dat ze deze te koop blijven aanbieden. Mss best ook eens contact opnemen met de klantendienst?

4 maanden geleden

Reactie op nath9450

Dit is het bericht dat we gisteren ontvingen. Is idd vreemd dat ze deze te ...
Heb de klantendienst inderdaad gecontacteerd. Want een bon van €150 gaat de aankoopprijs niet vergoeden. 🤪 Heb net naar de winkel gebeld, die weten van niks. Aangezien het net 1 maand & 3 dagen geleden is dat ik het heb aangekocht willen ze het ook niet meer terugnemen. 😡

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Echt??? Ik heb deze net gekocht 😅 Ze bieden deze ook nog steeds te koop aa ...
Nee app wordt echt stopgezet. Zou er zeker mee teruggaan naar de winkel! Je krijgt maar €150 compensatie en daar kan je dan geen nieuwe babyfoon of sensor van kopen 🙃

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Heb de klantendienst inderdaad gecontacteerd. Want een bon van €150 gaat de ...
Wauw da's echt niet ok van de winkel. Nuja, of van aeromoov eigenlijk. Als de winkel ook niet op de hoogte was ...

4 maanden geleden

Reactie op 1Lisa

Nee app wordt echt stopgezet. Zou er zeker mee teruggaan naar de winkel! Je ...
De winkel wilt het niet terugnemen omdat het al langer dan 1 maand geleden is dat ik het kocht. Zij zeggen dat het hun fout niet is dat oyo ermee stopt en dat ze niet kunnen afwijken van hun retourbeleid. Maar prima; dan gaat m’n lijst ergens anders naartoe en verliezen ze zo inkomsten ook. ;)

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

De winkel wilt het niet terugnemen omdat het al langer dan 1 maand geleden ...
Ja ik snap hen ergens wel, maar pf in zo'n gevallen moeten ze toch eens een uitzondering kunnen maken. Ook gewoon niet oke dat aerosleep die verkoop liet doorgaan als ze wisten dat binnen 2 maanden alles wordt stopgezet... Zou zeker nog eens contact Opnemen met hen!

4 maanden geleden

Reactie op 1Lisa

Ja ik snap hen ergens wel, maar pf in zo'n gevallen moeten ze toch eens een ...
Blijkbaar kreeg de winkel dus effectief 2 maanden geleden een mail van aero dat ze het product niet meer mochten verkopen. Maar in het winkelpunt waar ik ging hadden ze dat niet door gekregen. Aangezien ik het aangekocht heb kan aero niks doen. En de winkel steekt zich weg achter hun retour voorwaarden. (3 dagen te laat + al uit verpakking). Echt dikke zever allemaal….

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Blijkbaar kreeg de winkel dus effectief 2 maanden geleden een mail van aero ...
Ja tis sowieso niet uw schuld, dus zou echt blijven mailen of bellen. Gaat wel over veel geld voor iets dat je niet meer zal kunnen gebruiken.