56 Reacties
5 maanden geleden
Wij hebben door de reviews geen van beide aangeschaft, we zoeken nog verder. Mijn man zou opteren voor Angelcare. Hij is een techneut en hij heeft meest vertrouwen in deze voorlopig.
5 maanden geleden
Reactie op Heleensa
Ik heb ook de oyo aangeschaft, maar deze verbinden lukt ons niet. Hebben ju ...
Je moet instellingen veranderen aan de wifi.
Ik denk dat je de 5Ghz moet uitzetten en enkel de 2,4 kan gebruiken.
Ook zijn sommige smartphones niet compatibel. Wij hebben beide een OnePlus (niet compatibel) en we merken dat de app niet altijd goed opstart. Maar we hebben een oude Samsung die we standaard gebruiken om de camera app op te openen, en dat lukt wel altijd goed.
https://www.aerosleep.com/nl-be/tech_requirements/
5 maanden geleden
Reactie op Heleensa
Over die 2.4ghz en 5ghz had ik ook iets gelezen. Maar wij zouden niet weten ...
Normaal kan je via Mijntelenet wel aan de settings van je router. Bij Proximus zal het wel iets gelijkaardigs zijn.
Als je ernaar zoekt in Google zal je waarschijnlijk wel ergens een uitleg vinden hoe het kan.
Het werkte bij mij ook pas toen ik de 5ghz had uitgezet
4 maanden geleden
Hallo,
Net bericht gekregen van Aerosleep dat per 15/09 de OYO applicatie niet meer ondersteund zal worden.
Het komt erop neer dat vanaf 15/09 de complete set niet meer bruikbaar is, aangezien de app niet meer zal werken.
Ze bieden ter compensatie een bon van 150€ aan, te besteden op de website.
4 maanden geleden
Reactie op nath9450
Hallo,
Net bericht gekregen van Aerosleep dat per 15/09 de OYO applicatie ...
Echt??? Ik heb deze net gekocht 😅 Ze bieden deze ook nog steeds te koop aan in de quasi alle winkels.
Waar wordt deze niet meer ondersteund dan? Mss geldt dit niet voor alle besturingssystemen
4 maanden geleden
Reactie op nath9450
Dit is het bericht dat we gisteren ontvingen.
Is idd vreemd dat ze deze te ...
Heb de klantendienst inderdaad gecontacteerd. Want een bon van €150 gaat de aankoopprijs niet vergoeden. 🤪 Heb net naar de winkel gebeld, die weten van niks. Aangezien het net 1 maand & 3 dagen geleden is dat ik het heb aangekocht willen ze het ook niet meer terugnemen. 😡
4 maanden geleden
Reactie op 1Lisa
Nee app wordt echt stopgezet.
Zou er zeker mee teruggaan naar de winkel! Je ...
De winkel wilt het niet terugnemen omdat het al langer dan 1 maand geleden is dat ik het kocht. Zij zeggen dat het hun fout niet is dat oyo ermee stopt en dat ze niet kunnen afwijken van hun retourbeleid.
Maar prima; dan gaat m’n lijst ergens anders naartoe en verliezen ze zo inkomsten ook. ;)
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
De winkel wilt het niet terugnemen omdat het al langer dan 1 maand geleden ...
Ja ik snap hen ergens wel, maar pf in zo'n gevallen moeten ze toch eens een uitzondering kunnen maken. Ook gewoon niet oke dat aerosleep die verkoop liet doorgaan als ze wisten dat binnen 2 maanden alles wordt stopgezet...
Zou zeker nog eens contact Opnemen met hen!
4 maanden geleden
Reactie op 1Lisa
Ja ik snap hen ergens wel, maar pf in zo'n gevallen moeten ze toch eens een ...
Blijkbaar kreeg de winkel dus effectief 2 maanden geleden een mail van aero dat ze het product niet meer mochten verkopen. Maar in het winkelpunt waar ik ging hadden ze dat niet door gekregen. Aangezien ik het aangekocht heb kan aero niks doen. En de winkel steekt zich weg achter hun retour voorwaarden. (3 dagen te laat + al uit verpakking). Echt dikke zever allemaal….