119 Reacties
2 maanden geleden
Geboorteclub januari hier dus hopelijk blijft hij nog even binnen
2 maanden geleden
Reactie op StralendePier447923
Geboorteclub januari hier dus hopelijk blijft hij nog even binnen
zijn allemaal geboorteclub januari maar is gewoon dat er al vrouwen bevallen zijn van hun januari baby. vandaar dat deze topic gemaakt word
2 maanden geleden
Reactie op Sennah Rayan Nouh
zijn allemaal geboorteclub januari maar is gewoon dat er al vrouwen bevalle ...
Ja je weet nooit he! Het kan elke moment, liefst niet natuurlijk maar het kan😊
2 maanden geleden
Ik vind het erg verontrustend dat er naar bevallingsverhalen gevraagd wordt van dames die voor jan uitgeteld zijn. Dat betekent dat deze dames 28-32w zwanger zijn/waren op het moment van hun bevalling.
Dat betekent dat deze kindjes op dit moment op een nicu afdeling liggen en vaak vechten voor hun leven. Om van de rollercoaster waar de ouder(s) en hun familie doorgaan nog te zwijgen.
Als iemand vanzelf met zijn/haar verhaal wil komen, prima. Maar naar dit soort verhalen vragen ter entertainment op een moment dat deze ouder(s) door een hel gaan, is in mijn ogen respectloos.
Daarnaast roept het angst op bij dames die nog volop horen te genieten van hun zwangerschap, maar die door dit soort berichten in de stress schieten.
Ik vind dit topic, inclusief de bijbehorende vraag, dan ook ronduit ongepast.
2 maanden geleden
Reactie op Kaperkapitein
Ik vind het erg verontrustend dat er naar bevallingsverhalen gevraagd wordt ...
vind net wel dat dit kan en dat ouders die dit meemaken zelf beslissen om hier wel of niet op te reageren. wie weet vinden ze geen steun en vinden ze die hier wel van andere of net van elkaar. dus ik begrijp echt niet wat jij hier zo onrespectvol vind dat waneer niemand word gedwongen om het hier te delen het is een vraag jij hoort hier totaal niet op te antwoorden en mensen hoeven of moeten dit ook niet lezen waneer ze dit niet willen. maar jou bericht vind ik ongepast laat mensen zelf beslissen of ze dit willen of niet.
2 maanden geleden
Reactie op Kaperkapitein
Ik vind het erg verontrustend dat er naar bevallingsverhalen gevraagd wordt ...
In mijn beleving wordt er niet gevraagd naar bevallingsverhalen van enkel te vroeg geboren kindjes? Het is een feit dat er jammer genoeg kindjes al veel te vroeg geboren worden, en die mama’s willen misschien wel delen dat hun kindje geboren is. Zoals ik het begrijp is deze topic voor iedereen die hier uitgerekend is in januari, en kan het dus doorlopen tot half februari… en wordt er een idee gegeven wat je kan en mag delen - als je dit zelf prettig vind… Wil je helemaal niet delen, even goed. Zowel voor kindjes die vroeger als later geboren werden, heftige verhalen of verhalen waarbij alles heel goed ging, iedereen staat vrij wel of niet iets te delen.
vorige maand
Reactie op GayleDD
Nore, 26/12. Geboren op 38w6d na inleiding. 3,605kg, 50 cm
Oooh wat fijn, leuke naam ook, proficiat!
vorige maand
Reactie op ShDh
Je kan ook voor begin januari uitgerekend zijn. Ik ben overmorgen 39 weken, ...
Dit topic ging over ruim een maand geleden vandaar :)
vorige maand
Ik was uitgerekend 9 jan
Hier een gezonder tweeling van 37 weken claire (2kg400 en 46cm) en Clarisse (2kg700 47cm) 🩷🩷
vorige maand
Reactie op VolhardendeBoom166238
Ik was uitgerekend 9 jan
Hier een gezonder tweeling van 37 weken claire (2 ...
Oooh wat fijn, proficiat!
vorige maand
Reactie op ShDh
Ja ik zag het, maar dan nog ☺️ Iedereen toch vrij om te vragen wat ze wille ...
Is ook waar, ik snap beide in dit geval w
vorige maand
Naomi
10/12/2025
2.550/ 49 cm
Geboren op 37 weken
Ingeleid wegens vermoeden van dat ze te klein en te licht ging zijn maar ook zwangerschapsdiabetes

vorige maand
Reactie op Fanny-robin
Naomi
10/12/2025
2.550/ 49 cm
Geboren op 37 weken
Ingeleid wegens vermoed ...

Oh hoe lief! Proficiat
4 weken geleden
💙Lucas💙
geboren op 2-01-2026
53cm
4kg035
Geboren na inleiding op 38w+4😉

4 weken geleden
Wout🩵
2januari2026🗓️
1u09🕰️
3,160⚖️
49cm📏
Bevalling:
Om 16u30 binnengegaan& om 1u09 het mooiste geschenk in onze armen ontvangen.🥰🩵
Het moment zelf enorm pittig, maar achteraf bekeken de mooiste bevalling dat je maar kan wensen.☺️
Aan alle toekomstige mama’s: bij elke twijfel of bezorgdheid je mama’s hart volgen en niet twijfelen!
Gogo🩵🩷