135 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Spannend! Wanneer zou je testen?
Geen idee na cyclusdag 33 zeker 🤔
Mijn gevoel gaat op en af ene moment denk ik ik ben zwanger en het andere moment denk ik mijn regels zullen wel gaan door komen. 😪 heb al van cyclusdag 23, 5 dagen na eisprong spotting tot nu en ik ben nu cyclusdag 32.
4 dagen geleden
Reactie op Lilya22
Nee want ik heb mijn eisprong vroeger dan normaal gekregen, heb ik ondervon ...
Hoe lang is dat nu geleden? Afhankelijk daarvan zou je kunnen testen. Innesteling is tussen 5-12 dagen na ovulatie en vanaf dan gaat je lichaam hcg aanmaken en kan je dus positief testen.
4 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Hetzelfde gevoel hier 🥺. Tzou zo mooi zijn om positief te zijn, maar ja… V ...
Omdat ik al zolang spotting heb tot vandaag is da al 10 dagen anders is dat ongeveer 3 dagen voor mijn menstruatie en nu al 10 😱
4 dagen geleden
Reactie op Kimmekewonder
Omdat ik al zolang spotting heb tot vandaag is da al 10 dagen anders is dat ...
Morgen cyclusdag 33, en je bent nooit langer geweest? Dan zou ik vandaag of morgen een testje durven wagen. Dan weet je toch iets meer. Indien niet, hoop ik dat je snel gewoon je menstruatie krijgt, en je een nieuwe cyclus kan starten. Maar hopelijk is dat niet nodig natuurlijk 🍀! En als dat nog lang aanhoudt, zou ik de huisarts even durven contacteren hierover?
4 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Ooh, join the club 😁. Hopelijk veel positieve testen. Ik heb wel een menst ...
Ja idd, ik stopte in aug met de pil. Ben dus ook nog niet zolang bezig als sommigen maar ja ergens beginnen.😅 eind september heb ik een stukje van baarmoederhals moeten laten weghalen. Had cin 2 maar alles is gelukkig nu weer goed. Dus hopelijk mag ik snel mijn mama wens gaan vervullen. Al heb ik een schat van bonusdochter. Wil ik toch ook graag zelf mama worden😊
4 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Morgen cyclusdag 33, en je bent nooit langer geweest? Dan zou ik vandaag of ...
Nee nog nooit een cyclus langer gehad dan 33. Ja misschien wel. Ik merk geen reacties op bruin verlies alsof ik de enige ben met dit probleem. 😞
4 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Inderdaad ergens starten ☺️. Cin2 is nog behapbaar he. Ik had een tijdje ge ...
Ja, moet nu enkel binnen 5 maand, 11 maand en 23 maand terug voor een uitstrijkje zijn deze verder goed. Mag ik terug zoals het normaal volk om de 3 jaar op controle. Dus🤞🏼maar komt wel allemaal goed positief blijven is de beste remedie😊
4 dagen geleden
Reactie op bielientje
Ja, moet nu enkel binnen 5 maand, 11 maand en 23 maand terug voor een uitst ...
Ha ja ik moet telkens elke half jaar nog op controle 🥴. Maar op zich wel goed met onze kinderwens nu. In februari heb ik een afspraak, als het dan nog niet gelukt is zijn we 9 maanden aan het proberen…
En positief zijn is niet mijn sterkste kant 🤪
4 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Ha ja ik moet telkens elke half jaar nog op controle 🥴. Maar op zich wel g ...
Ik had dat ook eerst op de 6 maanden maar bij de laatste controle zei ze als het nog eens 6 maanden is gaan we je opnieuw uit uitnodigen voor, staaltjes, weefsel en bloed. Zo gebeurd en ja dan ben ik op het resultaat van cin 2 gekomen. En ik had dus beide symptomen dat je ervan kan hebben maar niet bij stilgestaan..
4 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Ik zou dan toch een keertje testen. Qua bruinverlies, ik denk dat er sowies ...
Zou ik straks testen als ik thuis ben of morgen?
4 dagen geleden
Reactie op Kimmekewonder
Zou ik straks testen als ik thuis ben of morgen?
Best morgen vroeg, eerst ochtend urine