135 Reacties
6 dagen geleden
8dpo: zware lage rugpijn, pijnlijke borsten en tepels, moe moe moe, raak mijn bed niet uit, oh zo triest en depri, mijn man moet opletten wat hij zegt tegen mij of ik durf uitvliegen 😬… en ik zou alles eten wat los en vast zit. PMS of toch een keer goed nieuws… Durf nog niet testen, lijkt me nog wat vroeg.
Hoe gaat het met jullie?
6 dagen geleden
Reactie op Vdw90
8dpo: zware lage rugpijn, pijnlijke borsten en tepels, moe moe moe, raak mi ...
Kan indd beide zijn. Ik vandaag dpo 12 hoofdpijn, lichte verkoudheid snachts woelen en al 8 dagen bruinverlies 😞 vandaag of morgen zou toch mijn regels moeten door komen.
6 dagen geleden
Reactie op Vdw90
8dpo: zware lage rugpijn, pijnlijke borsten en tepels, moe moe moe, raak mi ...
Ook veel last van mijn tepels vooral rechts alsof het ontstoken is maar de pijn voelt zo maar niks aan het zien.
6 dagen geleden
Mijn borsten doen nu minder pijn
Hoofdpijn
Rug pijn
Soms zo menstruatie gevoel
Minder eetlust sinds vandaag
Dpo 7
6 dagen geleden
Reactie op GeestigeBerg978501
Mijn borsten doen nu minder pijn
Hoofdpijn
Rug pijn
Soms zo menstruatie g ...
Je kan er zo niet op af gaan he. In mijn hoofd is het al game over. Ik was daarnet met mijn man bezig over hoe we het volgende maand aanpakken, en dat het dan een mooi kerstcadeau zou zijn, en dat hij in januari zijn sperma kan laten testen etc etc. Niks meer qua kans deze maand terwijl alles nog kan, maar ja.. Ik voel me niet anders dan andere maanden dus ik denk weer mooi mijn menstruatie volgende week 😣
6 dagen geleden
Niet iedereen heeft symptomen en zijn wel zwanger.. ik zou niet zo vroeg al afgaan op symptomen anders ga je vanalles voelen zonder dat dat iets te betekenen heeft...
5 dagen geleden
Komen je regels altijd 14 dagen na eisprong of kan dat vroeger of later ook zijn?
5 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Goh, gemiddeld genomen denk ik 14 dagen erna. Maar er zijn ook vrouwen waar ...
Ik heb al 9 dagen bruin verlies 😞 ben vandaag 13 dpo
5 dagen geleden
Reactie op Vdw90
Oei. Ik hoop natuurlijk door innesteling maar kan ook aankomende menstruati ...
Ja 😖 ik zit al dagen in dat onzekere 😢
5 dagen geleden
Reactie op Kimmekewonder
Had je dat ook vroeger gehad?
5 dagen geleden
Reactie op Kimmekewonder
Soms is dat door menstruatie, ik had dat ook een keer daar achter heb ik mijn menstruatie gekregen 🤷🏻♀️
5 dagen geleden
Soms is dat door menstruatie, ik had dat ook een keer daar achter heb ik mi ...
Ik heb dat al maanden maar nooit zo lang. Gynaecoloog zegt dat het niet erg is maar ik heb soms men twijfels er bij van wanneer gaat dit eens stoppen.
5 dagen geleden
Soms is dat door menstruatie, ik had dat ook een keer daar achter heb ik mi ...
Hoeveel dagen had jij dat?
5 dagen geleden
Reactie op Kimmekewonder
Hoeveel dagen had jij dat?
Ik denk zo 3 dagen of zo