133 Reacties

8 dagen geleden

Ik zit in hetzelfde schuitje, ook 22/11 nod en ik heb dezelfde symptomen 🙊. Enkel zo echt pijnlijke krampen heb ik niet (gehad). Maar wel stevig, alsof mijn regels gingen doorkomen. Vanmiddag had ik ook functioneringsgesprek en ondanks het goed was, heb ik daar alleen maar zitten janken. Laat ons hopen

8 dagen geleden

Ja nu heb ik ook zo menstruatie pijn het is zo spannend 😬😬

8 dagen geleden

Reactie op GeestigeBerg978501

Ja nu heb ik ook zo menstruatie pijn het is zo spannend 😬😬
Mij lijkt het wel nog te vroeg om al van de aankomende menstruatie te zijn, maar je weet nooit 😄. Het lijkt allemaal zo op elkaar

7 dagen geleden

Reactie op Vdw90

Mij lijkt het wel nog te vroeg om al van de aankomende menstruatie te zijn, ...
De mijne ook, indd

7 dagen geleden

10 november zat ik op dpo 6 (6 dagen na eisprong) ik had ook menstruatie gevoel als of ze konden beginnen maar dat vond ik vreemd omdat het in mijn geval nog vroeg zou zijn ik verwacht mijn menstruatie nu zaterdag.

7 dagen geleden

Reactie op Kimmekewonder

10 november zat ik op dpo 6 (6 dagen na eisprong) ik had ook menstruatie ...
Laat ons hopen 🤞🏻

7 dagen geleden

Reactie op Kimmekewonder

10 november zat ik op dpo 6 (6 dagen na eisprong) ik had ook menstruatie ...
Heb je al getest?

7 dagen geleden

Reactie op Vdw90

Laat ons hopen 🤞🏻
🤞🏻🤞🏻🤞🏻

7 dagen geleden

Heb je al getest?
Ja op dpo 9 en was negatief

7 dagen geleden

Ik begin nu naar mijn gevoel precies meer menstruatiesymptomen te krijgen 😞. Ik vrees ervoor…

7 dagen geleden

Ik heb een cyclus van 29 vandaag ben ik cyclusdag 29. Morgen normaal nod. Meestal heb ik spotting op cd 27 nu had ik dat al op cd 23 wat mij redelijk vroeg lijkt. Cd 24 en 25 had ik menstruatie gevoel alsof ze elk moment konden beginnen maar niks .op dpo 9 een vroegtest gedaan negatief nu zijn we 2 dagen later misschien moet ik dan nog maar eens een testje doen? Al elke dag spannend maar ergens in mijn achterhoofd denk ik dat ik morgen ofzo toch mijn regels zal krijgen. Alleen ze vreemd waar die spotting telkens van komt op cd23 éénmalig bloed gezien dagen daarna altijd heel licht bruin gisteren terug éénmalig bloed. Toch raar dat dit zo dagen aan een stuk is.

7 dagen geleden

Reactie op Kimmekewonder

Ik heb een cyclus van 29 vandaag ben ik cyclusdag 29. Morgen normaal nod. M ...
Dan zou je toch denken aan innesteling? Maar kan ook aankomende menstruatie zijn en je lichaam die je voor de gek houdt. Je kan altijd nog eens een testje wagen natuurlijk 🤞🏻

7 dagen geleden

Reactie op Vdw90

Dan zou je toch denken aan innesteling? Maar kan ook aankomende menstruatie ...
Zal ik sevens eens doen. Ik lees maar weinig tot niks over bruine spotting. Van iemand dus ik ben helemaal niet overtuigd. Ik weet wel dat iedereen anders is.

7 dagen geleden

Reactie op Kimmekewonder

Ik heb een cyclus van 29 vandaag ben ik cyclusdag 29. Morgen normaal nod. M ...
Test vandaag nog een keer 🤞🏻

7 dagen geleden

Test vandaag nog een keer 🤞🏻
De test vandaag op dpo 11 weer negatief het zal niks zijn. Mijn hoop is al lang gezakt. Mijn menstruatie zal wel komen. De volgende keer als ik spotting onder vind ga ik me daar niet meer druk om maken dat het nu vroeger is of later eens ik het tegen komen weet ik al dat ik niet zwanger zal zijn.

7 dagen geleden

Reactie op Kimmekewonder

De test vandaag op dpo 11 weer negatief het zal niks zijn. Mijn hoop is al ...
Hoeveelste ronde ben jij?

7 dagen geleden

Hoeveelste ronde ben jij?
Vorig jaar september pil gestopt vanaf januari wist ik ongeveer mijn juiste cyclus dus neemt nu ronde 11

7 dagen geleden

Reactie op Kimmekewonder

Vorig jaar september pil gestopt vanaf januari wist ik ongeveer mijn juiste ...
Het komt goed, verlies je hoop niet. Ik weet dat het moeilijk is.

7 dagen geleden

Reactie op Kimmekewonder

Vorig jaar september pil gestopt vanaf januari wist ik ongeveer mijn juiste ...
Amai chapeau. Ik nu ronde 6 en word er al ambetant van

7 dagen geleden

Reactie op Vdw90

Amai chapeau. Ik nu ronde 6 en word er al ambetant van
Ik ken het 😏