Het is mij echt opgevallen dat het echt vermoeiend is om zo telkens te testen voor ovulatie, klinkt zo geforceerd en zo wat demotiverend. Vind ik hè
Als je u piek vindt of niet vindt en uiteindelijk je maandstonden toch krijgt de volgende maand.,Dan denk ik echt van “laat maar zitten die ovulatie testen” je moet er telkens mee bezig zijn middag, avond. Je mag uren niet drinken want “ je urine moet goed zijn” . De pret is er dan voor mij vanaf om het dan nog is gezellig te maken.
En de stress die je dan krijgt als je u piek maar niet vindt, amai ik krijg letterlijk meer stress van die ovulatie testen dan van het idee om zwanger te worden. En als je regels toch doorkrijgt volgende maand dan ben je zo benieuwd wanneer je piek was en dan begin je dan terug te tellen om te zien wanneer je piek was, en dan kom je er achter dat je die dag had getest maar dat er “zogezegd geen piek was” en dan kom je weer te horen dat je meerdere keren die dag moest testen want dat je dat dan wel had gezien. Daarom vind ik da dus echt vermoeiend, da geeft stress voor niks. Oké mss voor mensen die onregelmatig zijn en geen flauw benul hebben van wnr hun piek zal zijn. Maar ik heb prveis meer topic’s gelezen die zwanger zijn geworden zonder ovulatie testen dan met en meer mensen die stressen door ovulatie testen .
Euhm moest dit even gwn uiten , ben even geïrriteerd op de ovulatie testen. Maar voor de rest love jullie 💕