34 Reacties

8 dagen geleden

Ik NOD 28 normaal koperspiraal vorige week pas eruit laten halen🙃

8 dagen geleden

Hier NOD 24/11 Hopelijk snel een week verder, dat wachten is toch altijd moeilijk. In je hoeveelste ronde zit je nu?

8 dagen geleden

Reactie op Ax1998

Hier NOD 24/11 Hopelijk snel een week verder, dat wachten is toch altijd mo ...
Ik heb mijn spiraal in mei dit jaar laten verwijderen. Tweede ronde sinds opwekken miskraam 🤞🏻 Jij?

8 dagen geleden

Reactie op Marita88

Ik NOD 28 normaal koperspiraal vorige week pas eruit laten halen🙃
Oh spannend! Ik heb al een dochtertje van 3 en toen binnen de week zwanger 🙈 nu neemt mijn lichaam wat meer de tijd…

8 dagen geleden

Reactie op Jolien484

Ik heb mijn spiraal in mei dit jaar laten verwijderen. Tweede ronde sinds o ...
Wat vervelend om te horen. Ik duim mee voor je dat het snel weer positief mag zijn. 🍀 Voor ons is het nu de derde ronde.

8 dagen geleden

Reactie op Jolien484

Oh spannend! Ik heb al een dochtertje van 3 en toen binnen de week zwanger ...
Ja bij de 3de en 4de zwangerschap heeft het 7 maand geduurd ma voor ons zoontje toen miskraam gehad in Augustus en 10November 2022 wist ik toen dat ik zwanger was van ons zoontje🥰

8 dagen geleden

Reactie op Ax1998

Wat vervelend om te horen. Ik duim mee voor je dat het snel weer positief m ...
Mentaal valt het bij mij heel goed mee. Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets, want dit is een heel persoonlijk gevoel. Ik ben niet verder geraakt dan de innesteling. Het was echt nog een gewoon eitje. Geen hartslag gehoord. Persoonlijk had ik meer moeite met het feit dat ik opnieuw moest beginnen aan onzekere weken en niet zo zeer het gevoel dat ik een kindje kwijt was. Mijn collega is op ongeveer hetzelfde moment een tweeling verloren op 18 weken zwangerschap. Dat relativeert natuurlijk ook ☺️

8 dagen geleden

Reactie op Marita88

Ja bij de 3de en 4de zwangerschap heeft het 7 maand geduurd ma voor ons zoo ...
Ik duim dat het vlot en gedroomd mag lopen 🤞🏻

8 dagen geleden

Reactie op Jolien484

Ik duim dat het vlot en gedroomd mag lopen 🤞🏻
Dankjewel voor jou zelfde🍀

8 dagen geleden

Reactie op BabyDriessen

Ja ons kleinste is deze maand 16mnd idd nog mini maar ook al weer zo groot🥰 we zijn pas terug begonnen dus gaan het zien loslaten🙏🍀

8 dagen geleden

Reactie op Marita88

Ja ons kleinste is deze maand 16mnd idd nog mini maar ook al weer zo groot� ...
Ik had scheel gekeken ik dacht juli 2024. Maar idd 2023. Dat is ook nog mini. Succes!

8 dagen geleden

Hier nod 22/11 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

8 dagen geleden

Reactie op Vdw90

Hier nod 22/11 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Veel succes 🍀

3 dagen geleden

Zou een streepje op een action test zichtbaar kunnen zijn door te veel licht? 🙈 8DPO

3 dagen geleden

Veel succes 🍀 Hier NOD 22/11 en deze morgend een early test gedaan. Het was positief 😊

3 dagen geleden

Reactie op Sharikeee

Veel succes 🍀 Hier NOD 22/11 en deze morgend een early test gedaan. Het wa ...
Oh proficiat! 🤍

3 dagen geleden

Reactie op Sharikeee

Veel succes 🍀 Hier NOD 22/11 en deze morgend een early test gedaan. Het wa ...
Gefeliciteerd💝

3 dagen geleden

Hier NOD normaal 28November maar vind raar dat ik deze ochtend van de witrauw rekbaar slijm had terwijl eisprong normaal vorige week is geweest iemand een idee? X

3 dagen geleden

Reactie op Marita88

Hier NOD normaal 28November maar vind raar dat ik deze ochtend van de witra ...
Ik had dit gisteren! NOD 26/11, ovulatie 11/11. Heel klein beetje maar spierwit en dikke structuur.

3 dagen geleden

Reactie op Jolien484

Ik had dit gisteren! NOD 26/11, ovulatie 11/11. Heel klein beetje maar spie ...
Ah ok ja soms moeilijk te begrijpen vind ik🙈ma bij mij is het echt doorzichtig. Ma eisprong kan nietmeer normaal