10 Reacties

11 dagen geleden

Het ziet er wel een piek uit. Maar ik zou rond 21u nog eens testen. En dan morgenochtend, wat later in de ochtend als je kan. Dit om zeker te zijn.

11 dagen geleden

Ziet er al goed uit! Maar denk dat het donkerder kan. Veel succes🍀

10 dagen geleden

Bedankt! Net nog een testje gedaan en deze is iets lichter. Digitale clearblue test gaf wel een smiley

10 dagen geleden

Reactie op AlledaagseWolf715714

Bedankt! Net nog een testje gedaan en deze is iets lichter. Digitale clearb ...
Benieuwd naar morgen. Als die ook lichter is dan is het zeker je piek geweest 😃

10 dagen geleden

Lijkt me een piek! Op welke cyclusdag zit je?

10 dagen geleden

Reactie op Bloempje2525

Lijkt me een piek! Op welke cyclusdag zit je?
Momenteel CD 13 ☺️

10 dagen geleden

Bij mij was het gisteren ook zo en dan hebben we het vandaag extra gezellig gemaakt 😃 nu spannend afwachten

10 dagen geleden

Het was gisteren dan toch duidelijk mijn piek. Vandaag een veel lichter streepje en negatieve CB test. We hadden het 'gezellig gemaakt' maandagavond (dus dag voor piek) en deze ochtend (dag na piek). Zou dit oké zijn? Vind het wel erg lastig om een goede balans te vinden tussen het leuk en spontaan houden, en de 'moetjes'. Mijn vriend vond het duidelijk niet zo fijn dat ik zo met de dagen bezig was, dus wou hem gisteren niet forceren. Maar nu heb ik het gevoel dat ik een cruciale moment gemist heb 😕

10 dagen geleden

Reactie op AlledaagseWolf715714

Het was gisteren dan toch duidelijk mijn piek. Vandaag een veel lichter str ...
Normaal zit het wel goed hoor, geen zorgen maken. Het is idd soms een beetje van “moeten”. Alhoewel het meestal wel leuk blijft. Is idd soms moeilijk om een leuke balans te vinden. Maar ja; als je iets wil is soms een extra “inspanning “ nodig. Voor deze cyclus zit je alvast goed. Je kan morgen beginnen aftellen 😃🤞🏻

10 dagen geleden

Reactie op E.Ba

Normaal zit het wel goed hoor, geen zorgen maken. Het is idd soms een beetj ...
Top, bedankt voor de geruststelling! ☺️ Al van december 2023 aan het proberen en in mei helaas een zeer vroege miskraam gehad. Elke cyclus is er nu echt eentje te veel aan precies, ik word ongeduldig 😄 ik ben er dus wel actiever mee bezig, maar het mag geen obessie worden 🤭 het blijft inderdaad nog wel leuk, maar soms zijn er natuurlijk dagen waar het gewoon minder uit komt 😄 moe, ziek, weinig tijd,... Maarja, het gaat inderdaad niet via een ooievaar komen ☺️