8 Reacties

11 dagen geleden

Ik weet het niet, gisteren op 4+5 een hcg van 2900.. misschien stijgt het niet zo snel bij u?

11 dagen geleden

Ik zit exact met hetzelfde een week geleden op net 4w had ik 102, vandaag opnieuw bloed laten trekken hier weet ik morgenvroeg meer van. Mijn dokter zei dat het zeker 3x zoveel moest zijn

11 dagen geleden

Ik op 4 a 5w een HCG van 4977 en ben nu m’n tweede bloedstaal aan het afwachten 😊 Ik denk dat je u niet teveel op de waarden moet focussen, de 1 maakt al sneller meer HCG aan dan de ander denk ik

10 dagen geleden

Reactie op Looke

Ik op 4 a 5w een HCG van 4977 en ben nu m’n tweede bloedstaal aan het afwac ...
De dokter zei idd al dat ik mij niet super ongerust moest maken omdat het wel goed verdubbelt is maar dat het gewoon wel in de gaten moet gehouden worden bij mijn eerste zwangerschap heb ik maar 1 maal bloed laten nemen om zeker te zijn van zwangerschap toen wist ik ook niet op hoeveel mijn hcg stond en was dit zoveel minder stresserend nu denk ik gewoon echt elke dag van pff blijf aub zitten en groei goed 😟 ik heb voor mijn dochter al een miskraam gehad en heb zoveel schrik dat dit opnieuw zou gebeuren

10 dagen geleden

Reactie op Shakira Y

De dokter zei idd al dat ik mij niet super ongerust moest maken omdat het w ...
Dan snap ik zeker de schrik!! Duimen op het beste en ook een beetje proberen loslaten, want leven met een stress en leven in al die ongerustheid is ook niet leuk! 😬 Ik duim in ieder geval mee! 🍀😇

10 dagen geleden

Anders vraag je binnen paar dagen opnieuw een bloed test aan . Of je koopt goedkope action testen en je test om.de 2 a 3 dagen

10 dagen geleden

Mijn hcg stond op 4w 150 en op 5 weken 2113. Ik liet mijn bloed 2 keer per week controleren. Op 5w5 stond het 4296. Die stijging vond ik verontrustend want het was wel verdubbeld maar veel te weinig. Op 6w5 dagen kreeg ik een echo en daarop was enkel een lege vruchtzak te zien. Morgen moet ik bij de gynaecoloog achter pilletjes om het te laten afkomen. Vandaag nog eens hcg laten controleren uit nieuwsgierigheid en het stond 7873.ik zou je hcg nog een paar keer laten controleren want je kan dat niet beoordelen op 2 bloedafnames.

10 dagen geleden

Ik ben 4à5 weken zwanger, HCG staat op 873🥰 Ik weet niet of ik voor een 2e bloedstaal ga gaan aangezien je je dan superongerust kan maken. Ik ga gewoon uit van het positieve scenario 🧡