2 Reacties

9 dagen geleden

Dat is wel heel raar! Mijn eerste cyclus met deze testen heb ik enkel 6 dagen een knipperende gehad maar dat lag volledig aan mijn lichaam 😅. De vorige cyclus heb ik wel echt 3-4 dagen voor mijn eisprong een knipperende smiley gehad en de dag van mijn eisprong inderdaad eentje die 48u is blijven staan. Heb je nog andere testen waarmee je kan ‘nakijken’? Ik doe namelijk op de dagen dat de knipperende smiley er staat ook in de loop van de dag of ‘s avonds een andere test om te kijken of ik inderdaad mijn piek niet zou missen

9 dagen geleden

Ik heb mijn eerste 3rondes die ook gebruikt… 1x had ik alleen knipperende.. lh piek dus niet gevonden. 1x ineens vaste smiley en geen knipperende.. en ook 1x te weinig testen.. Ook 1x die digitale van sentitest gebruikt (in combinatie met gewone ovulatietesten) Ik raad je aan om of terwijl vroeger te starten.. Of anders gewone ovulatie testen, mijn 5de ronde de piek gevonden met gewone doordat ik smorgens en smiddags teste.. en doordat die van cb word aangeraden ochtendurine, daardoor waarschijnlijk de vorige rondes geen perfecte piek gevonden..