10 Reacties
18 dagen geleden
Heb ik ook 2 cyclussen gehad, is idd teleurstellend en niet fijn. Moest dan idd ook teruggaan na een aantal dagen en indien het nog niet beter was dan moest ik extra letrozole bijnemen, vaak was dan daarna wel een goeie stimulatie als resultaat maar duurt je cyclus dan wel iets langer… het is allemaal zo onvoorspelbaar. Veel succes he!!
18 dagen geleden
Reactie op Kimberly Dekoker
Heb ik ook 2 cyclussen gehad, is idd teleurstellend en niet fijn. Moest dan ...
Dankjewel ! Ja, de gynaecoloog had ook zo voorspelt dat ze een goede reactie verwachtte toen we gestart zijn daarmee dat ik wat teleurgesteld terugkeerde nu. Inderdaad die paar dagen extra kunnen misschien toch nog helpen, daar gaan we vanuit nu.
18 dagen geleden
Reactie op 1Lisa
Het kan wel doorgroeien denk ik, dus zou nog niet denken dat deze ronde voo ...
Mja dat dacht ik zelf ook al of misschien dient er toch nog wat gesleuteld te worden aan de dosering maar ik berust me nu inderdaad in dat er op een paar dagen nog wel wat groei mogelijk is en het anders nog maar de eerste keer was dus dat wel nog los zal lopen volgende keren. Dankjewel !
18 dagen geleden
Reactie op Ooievaar12
Is het voor pick up of terugplaatsing?
Voorlopig nog maar net gestart met stimulering voor rijping in kader van 'timed intercouse'. Als we na drie maanden geen positief resultaat hebben gehad overschakelen naar IUI en pas daarna zal ICSI/IVF besproken worden.
18 dagen geleden
Reactie op laurienb
Voorlopig nog maar net gestart met stimulering voor rijping in kader van 't ...
Ik nam ook Letrozole voor een terugplaatsing. De eerste echo zei de gynaecoloog ook dat hij ervan uitging dat die poging geannuleerd zou worden door te kleine follikels. Uiteraard ook teleurgesteld. Op advies van Jette toch doorgegaan met de medicatie en uiteindelijk een geslaagde terugplaatsing gehad.
één dag geleden
Hoi Ik heb ook pcos. Na letrozole, femara,… pillen zijn we tot de conclusie gekomen dat dit voor mij niet werkt. Ik ben nu met bemfola 75 spuiten bezig en vandaag hebben ze mijn follikels gemeten en ik heb er nu 7 (tussen de 18-22 mm). Als de pillen niet werken kun je eventueel dit bespreken met u arts? Ik hoop wel voor u dat je met de pillen zwanger kan worden, blijven doorgaan! Ik duim met je mee. Geduld loont♥️
één dag geleden
Reactie op Silyasil
Hoi Ik heb ook pcos. Na letrozole, femara,… pillen zijn we tot de conclusie ...
Oh wat lief van je ! Ik duim alvast op een positieve uitkomst bij jou met deze mooi gegroeide follikels! 🥰 Ik heb ondertussen 2 weken na dit bericht nu, ook in diezelfde cyclus nog, twee mooi gegroeide follikels die ze verder opvolgen nu dus het kan nog !