33 Reacties
10 maanden geleden
Wij hebben stickers laten drukken om over het eticket te kleven van een champagnefles , was heel gemakkelijk via Canva
10 maanden geleden
Wij kochten regenboogbruisballen en zullen deze geven aan onze dichte familie, ingepakt met als tekstje erbij:
“Een broertje of een zusje voor onze mooiste ster Line die schijnt, met een lief klein regenboogkusje en een hoop liefde die nooit verdwijnt! Baby V 2.0 - september ‘25”.
Idem van tekst voor de collega’s, maar dan met een glazen pot gevuld met regenboogsnoepjes.
10 maanden geleden
Reactie op JoDV
Wij moeten elkaar 'kennen' 🫢Ik hou dit geheimpje voor mezelf! Veel geluk i ...
Oooh hoezo?? Stuur mij even privé! Nu ben ik wel mega benieuwd 😅
10 maanden geleden
Wij hebben kaartjes laten printen als aankondiging bij Hippegeboortekaartjes.nl Op hun website vind je allerlei leuke aankondigingen
10 maanden geleden
Ik vind een taart zoals je veel op Pinterest ziet ook heel leuk, of een bosje bloemen met daaraan een echo...
10 maanden geleden
Ik ben zwanger van nummer 5 en ben ook op zoek naar een leuk idee om het aan te kondigen. We denken dat onze zwangerschap voor velen als een verrassing zal komen 😅
10 maanden geleden
Reactie op Achterkomertje
Ik ben zwanger van nummer 5 en ben ook op zoek naar een leuk idee om het aa ...
Ik zit in hetzelfde schuitje 🫣😂 gelukkig ben ik niet de enigste hier
10 maanden geleden
Wij gaan een t-shirt laten printen dat mijn vriend kan dragen bij onze aankondiging met de tekst "My jokes are officially dad jokes". Het is ons eerste kindje.
10 maanden geleden
Reactie op Stefanie00
Ik zit in hetzelfde schuitje 🫣😂 gelukkig ben ik niet de enigste hier
Oh, zo leuk! Gefeliciteerd!
Hebben jullie al een idee hoe jullie het gaan aankondigen?
10 maanden geleden
Reactie op Achterkomertje
Oh, zo leuk! Gefeliciteerd!
Hebben jullie al een idee hoe jullie het gaan a ...
Dankjewel jullie ook😊.. wij gaan het zolang mogelijk stilhouden en dan surprise.... Maar hoe weet ik ook nog niet helemaal
10 maanden geleden
Wij hadden zoiets voor de grootouders met daarop baby on the way
2025

10 maanden geleden
Wij verwachten ons vierde kindje. We gaan bij onze naaste familie op bezoek en onze drie kinderen zullen verkleed binnengaan als Tinky Winky, Dipsy en Lala. Logischerwijs heb je nog Po nodig om de complete Teletubbies te hebben. Dat rompertje zal aan mijn buik hangen. Ik denk dat de boodschap snel duidelijk zal zijn 😊
10 maanden geleden
Wij hebben bij ons eerste dochtertje de aankondiging gedaan met het pupje dat in hetzelfde jaar geboren is. Hondje en dochter zijn nu beiden 4 jaar en we gaan de foto opnieuw maken.
Toen was het opschrift “patiently waiting for my junior handler” (we zitten namelijk in de hondensport). Nu zal het opschrift zijn “looks like I’m not retiring any time soon”