13 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Ik had mij vandaag ook eens gewogen en ben ook al 10/11kg bijgekomen en ben ...
Dat zegg iedereen ook tegen mij dat er nog veel bij gaat komen en nu vooral met platte rust :(ik hoop stiekem dat er niks meer bijkomt die laaste weken en ik hoop ook zo hard dat de kilos weggaan
7 maanden geleden
Reactie op Ceroelsavi
Dat zegg iedereen ook tegen mij dat er nog veel bij gaat komen en nu vooral ...
Ik hoop net hetzelfde als jou, maar er gaan jammer genoeg sws nog kilo’s bijkomen. Dat heb ik voor mezelf ook al in m’n hoofd gestoken… want anders zit ik er alleen maar erger mee in… en zeker ook voor nadien wat dat niet zal zijn, want ik vermager echt niet snel…
7 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Ik hoop net hetzelfde als jou, maar er gaan jammer genoeg sws nog kilo’s bi ...
Ja zal me er al bijneer leggen bij die extra kilos ja ik ook niet vandaar dat ik gastric bypass heb moeten laten doen ik woog bij mijn 2 abdere kids 115 kilo en bij elke zwangerschap ma 8 kilo bij en nu van 60 na 80 kg ik snap zelfs de logica niet dat hoe dikker ik was hoe minder kilos van de zwangerschap ma ik ben ook bang dat de gastric bypass naar de knoppen is omdat ik nu veeeel kan eten en hiervoor amper iets ik hoop voor jou dat ze er snel afgaan
7 maanden geleden
Reactie op Ceroelsavi
Ja zal me er al bijneer leggen bij die extra kilos ja ik ook niet vandaar d ...
Ik hoop het ook voor jou! En als je er nu echt al zo hard mee inzit door die gastric bypass, zou ik het anders eens navragen aan de gynaecoloog of aan de dokter die je geopereerd heeft? Misschien kunnen die je al wat helpen, al is het puur mentaal?
7 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Ik hoop het ook voor jou! En als je er nu echt al zo hard mee inzit door di ...
De gyne zei dat een lichaam 1,5jaar nodig heeft voor te ontzwangere en dat ik het dan pas ga zien hoe mijn lichaam reageerd metaal ben ik al bezig na de keizersnede op mijn eten letten en erna veel te wandelen en fietsen het is zo dubbel want als ik zo denk dan voel ik me schuldig vooral omdat we 3j geprobeerd hebben voor dees kleintje en zijn of haar gezondheid gaat voor en ik ben ook blij voor het eerst heb ik eens een echte mooie zwangerschapsbuik ma tegelijkertijd ben ik angstig en in paniek mijn partner zegt dat ik me geen zorgen moet maken dat ik terug rap in mijn kleren zou kunnen dusja ik zal het zien ma ik denk na de bevalling dat ik trg op dieet ga
7 maanden geleden
Reactie op Tiva
ik ben ook al 15kg bijgekomen op 28 weken... niet leuk, maar komt allemaal ...
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met zo veel kilo bij gekomen te zijn ik probeer positief te blijven ma wou het ook van me afschrijven en antwoorden ma ik ben nu al iets positiever met de reacties :)
7 maanden geleden
Reactie op Ceroelsavi
De gyne zei dat een lichaam 1,5jaar nodig heeft voor te ontzwangere en dat ...
Heel lief dat je partner je steunt. Ik snap dat je je hier zorgen over maakt, het is tegenstrijdig hè! Weet dat je niet alleen bent :) en na de bevalling kan je indd als je dit zelf wilt op dieet gaan, die keuze ligt volledig bij jou :)
7 maanden geleden
Ik ben 12.5 kg bij op 29 weken … snap je is helemaal niet tof! Denk het warm weer er ook niet goed aan doet momenteel en hoop ook het erna snel eraf gaat weer! 🥹
7 maanden geleden
Ik begrijp dat dit mentaal erg zwaar moet zijn. Kan je je gedachten hieromtrent wel met je gynaecoloog/dokter bespreken? Uit persoonlijke ervaring kan ik je niets zeggen maar ik ken wel iemand die 30kg bijgekomen is en dat was er binnen de 3 maand na de bevalling weer af en 1 iemand met een gastric bypass die nu ook gewoon haar vorig gewicht terug heeft. Elk lichaam is anders en je mag je er echt niet op vastpinnen anders ga je jezelf verwachtingen opleggen die misschien niet realistisch zijn.. Even wat extra genieten en trots zijn op wat je lichaam allemaal aan het doen is/kan, hoe moeilijk het ook is want het is echt niet te onderschatten 💕 Ik hoop dat je je snel wat beter kan voelen 🍀
7 maanden geleden
Reactie op Michelle950323
Ik ben 12.5 kg bij op 29 weken … snap je is helemaal niet tof! Denk het war ...
Ik hoop voor alle mama's dat ze trg heg gewicht hebben dat ze willen en dank je ik hoop het ook
7 maanden geleden
Reactie op GrowingChaos
Ik begrijp dat dit mentaal erg zwaar moet zijn. Kan je je gedachten hieromt ...
Ik heb het er over gehad met gyne en die zei vlak af u lichaam heeft een 1,5jaar nodig voor te ontzwangere en dat ik daarop moet afwachten en zien hoe of wat en ik ben ook trots want hier hebben we iets langer dan 2 jaar op gewacht maar ik wist niet dat het me mentaal (om gewicht ) zwaar ging zijn maar met al de reacties hier voel ik me al beter en geruster💕 ik hoop dat ik het net zoals die 1ne persoon met gastric bypass terug mijn oud gewicht terg heb🍀 en zo niet zal ik ervoor knokken 😅💪