7 Reacties

8 maanden geleden

Als ik het goed begrijp klopt het wat je werk zegt. Nu heb je een ziektebriefje tot 8/9 dus dat valt onder een andere terugbetaling. Vanaf 8/9 ga je dan in moederschapsbeschermingsrust voor 1 week ipv 3 aangezien je gynaecoloog je nu thuis schrijft.

8 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Als ik het goed begrijp klopt het wat je werk zegt. Nu heb je een ziektebri ...
Want als je dat niet doet en gewoon doorgeeft dat je op 25/8 in verlof gaat ben je wel 2 weken kwijt van je zwangerschapsverlof want je hebt eigenlijk een doktersbriefje voor die weken. Dus het is eigenlijk wel zeer attent van je werk dat ze je erop wijzen want het is in jouw voordeel.

8 maanden geleden

Vanaf 8/9 is een week voor je bevalt dan ben je verplicht voor thuis te zijn dat noemt moederschaprust moet je nog aanvragen bij je ziekenfonds en de weken er voor worden ook betaald van je ziekenfonds maar hoe of wat ik ben al thuis van mijn 6 maanden bij mij is da werkverwijdering ik ga van werkverwijdering naar moederschaprust een week voor dat ik beval de weken voor je moederschaprust is nog iets anders arbeidsongeschiktheid of wel Werkverwijdering

8 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Want als je dat niet doet en gewoon doorgeeft dat je op 25/8 in verlof gaat ...
Mijn werk zegt mij dat ik 25/8 moet doorgeven. Daardoor zou ik 2 weken kwijt zijn, niet bepaald attent lijkt me. Mijn ziektebriefje is tot 8/9, dus volgens mij dien ik 9/9 door te geven

8 maanden geleden

Reactie op Veerle1987

Mijn werk zegt mij dat ik 25/8 moet doorgeven. Daardoor zou ik 2 weken kwij ...
Ooh nu begrijp ik het ook. Dus je moet doorgeven dat je vanaf 25/08 in verlof gaat terwijl je nog in ziekte bent. Nee niet doen, want dan ben je inderdaad die 2 weken kwijt als je bent bevallen. Ik had het helemaal verkeerd, wow dat is inderdaad niet attent. Gewoon zo laten

8 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Ooh nu begrijp ik het ook. Dus je moet doorgeven dat je vanaf 25/08 in verl ...
Zeker zo laten, anders snoepen ze twee weken van je verlof af 馃檲

8 maanden geleden

Ik haat loondienst, altijd wel iets. Vanaf 9/9 doorgeven!