18 Reacties
2 maanden geleden
Ook soms wat hoesten hikken altijd tijdens of achter het eten wat weer geven tijdens voeding als ik haar wil laten boeren
2 maanden geleden
Zou inderdaad wel een sprongetje kunnen zijn..
Wij hebben hier momenteel ook een humeurige baby die veel meer wil slapen dan anders en er toch ook erg hard tegen vecht.
Als het teruggeven niet enorm veel is, is dit ook normaal. Drinkt ze mss wat gulzig dat ze haar een beetje verslikt?
2 maanden geleden
Reactie op chiaraW
Zou inderdaad wel een sprongetje kunnen zijn..
Wij hebben hier momenteel oo ...
Jaa gebeurt wel dat ze idd gulzig drinkt
2 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
Jaa gebeurt wel dat ze idd gulzig drinkt
Maar ervoor deed ze dat nie ze weent echt tijdens of achter haar voeding vandaag of vraag van kind en gezin eens bellen naar de kinderarts als het niets anders is
2 maanden geleden
Hoe oud zijn ze? Mijn zoontje van 10 weken weigert vandaag ook. Tot gisteren dronk hij 180. Vandaag wilt die alleen slapen precies na een dosis gelach en brabbelen. Twijfel nu ook of ik de kinderarts moet bellen ofnie…
2 maanden geleden
Reactie op tessa199200
Hoe oud zijn ze? Mijn zoontje van 10 weken weigert vandaag ook. Tot gistere ...
Bijna 9weken hier is ze precies nooit gelukkig ze doe nie andzrs of Wenen tijdens haar voeding of erachter blij dat ik maandag mag gaan naar de kinderarts 😢
2 maanden geleden
Reactie op tessa199200
Hoe oud zijn ze? Mijn zoontje van 10 weken weigert vandaag ook. Tot gistere ...
Mijn dochtertje is sinds gisteren 11 weken, maar is al wel al van vorige week bezig ook.. zolang hij nog drinkt zou ik nog niet meteen te ongerust zijn. Ze hebben momenteel dat ze slechter eten natuurlijk..
2 maanden geleden
Reactie op chiaraW
Mijn dochtertje is sinds gisteren 11 weken, maar is al wel al van vorige we ...
Heb vandaag kunnen gaan kan aan de melk liggen dus vanavond starten met anders melk
2 maanden geleden
Reactie op chiaraW
Hopelijk snel beterschap!
Ooh Merci en hopelijk moet een week de tijd geven ist nie beter dan ist waarschijnlijk iets anders 😟
2 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
Heb vandaag kunnen gaan kan aan de melk liggen dus vanavond starten met and ...
Welke merk melk dronk ze eerst?
2 maanden geleden
Reactie op tessa199200
Welke merk melk dronk ze eerst?
Nutrilon prosyneo nummer 1 wel dunne melk
2 maanden geleden
Reactie op chiaraW
Het is ook soms een hele zoektocht om de juiste melk te vinden gewoon. Ons ...
Ooh amai 😦😦 das toxh zot eh
2 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
Ooh amai 😦😦 das toxh zot eh
Ja en ook echt vreselijk wat een geldklopperij voor de speciale melken! 46 euro voor een potje waar we 3 dagen mee toekomen 😩 zitten nu op de hoogste categorie van koemelkallergie, dus hopelijk wordt onze aanvraag voor terugbetaling goedgekeurd 🙈
2 maanden geleden
Reactie op chiaraW
Ja en ook echt vreselijk wat een geldklopperij voor de speciale melken! 46 ...
Ooh ma das nie normaal zo veel geld en hoop et voor jullie zou toch mogen eh 😒😦