9 Reacties

7 maanden geleden

Ho hier al 2 weken, hooikoorts het enige wat ik mag nemen is een stomme siroop, na 2 weken hoesten lijkt het dat mijn vel van mijn ribben los komt echt ....

7 maanden geleden

Helaas... vooral veel rust en (gember)thee of net koude dranken... Er is hela1s niet echt iets wat je mag nemen. Neus spoelen met fysiologisch water (zoals voor de baby's) geeft wel verlichting

7 maanden geleden

Reactie op Vilela

Ho hier al 2 weken, hooikoorts het enige wat ik mag nemen is een stomme sir ...
Pff ik snap jou. Heb nu ook pijn aan mijn ribben door zoveel te hoesten. Kben pomp af

7 maanden geleden

Reactie op vhrmns

Helaas... vooral veel rust en (gember)thee of net koude dranken... Er is he ...
Oh neen 馃様 kben zo moe .. toch bedankt

7 maanden geleden

Reactie op Vilela

Ho hier al 2 weken, hooikoorts het enige wat ik mag nemen is een stomme sir ...
Ik mag van mijn gynaecoloog wel cetrizine nemen en helpt voor mij wel heel goed. Misschien kan je eens horen?

7 maanden geleden

Reactie op kbeeckmans

Ik mag van mijn gynaecoloog wel cetrizine nemen en helpt voor mij wel heel ...
Je ik weet dat ik dat mag nemen, de enige frustratie is ik ben op verlof sinds 2 weken naar Portugal en geen enkele farmacie wil mij dat geven . .

7 maanden geleden

Hie ook al een week keelpijn, pijn aan klieren en neus die toeziet. Enige wat mag is fysiologisch zoutoplossing voor de neus & een siroop van tijm en zoethout voor de keel, helpt dus niks. Mijn ribben en longen doen ook pijn van het hoesten 馃珷

7 maanden geleden

Reactie op Michelle950323

Hie ook al een week keelpijn, pijn aan klieren en neus die toeziet. Enige w ...
Pff hier net hetzelfde. Ik kom er zot van. Overal spierpijn en pijn aan mijn ribben + longen .. hopelijk stopt het snel voor ons

7 maanden geleden

Reactie op Vilela

Je ik weet dat ik dat mag nemen, de enige frustratie is ik ben op verlof si ...
Kan je niet naar de huisarts bellen om het op je identiteitskaart te laten zetten? Zodat de apotheekers deze wel zouden kunnen geven?