6 Reacties
2 maanden geleden
Hoe oud is jouw kindje en hoeveel drinkt ze? Ik geef mijn dochter ook enkel op vraag. Kind en Gezin bekeek me gisteren kwaad, maar dat gaat al weken goed op deze manier en ze groeit goed en komt netjes bij.
Enkel als ze meer dan 5 uur slaapt, maak ik ze wakker. 鈥榮 Nachts slaapt ze wel van 22/23 uur tot 7/8 uur.
2 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hoe oud is jouw kindje en hoeveel drinkt ze? Ik geef mijn dochter ook enkel ...
Ze is 9weken weegt 5k800 en drinkt 160 om de 4u en is goed op de curve en zo dus das goed en hier ook laatste fles om 23 slaapt dan tot 7u30 ale soms moet ik haar ook zelf wkkr maken
2 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik zou eens kijken wanneer ze zelf wakker wordt voor een flesje. Een baby鈥檛 ...
Das waar Maja moest ik haar nie wkkr maken blijf ze slapen ze kan moeilijk toxh maar 3 flesjes drinken op een dag en ze geeft wel altijd wat weer tijdens haar voeding wil haar ook nie overvoeden eh natuurlijk kweet nie wat te doen mijn Vroedvrouw zegt om de 4u geven dat ze genoeg binnen geeft op een dag dusja kweet het nie 馃槦
2 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
Das waar Maja moest ik haar nie wkkr maken blijf ze slapen ze kan moeilijk ...
Onze dochter zit momenteel op 4 eetmomenten per dag. Als ze wakker wordt, in de voormiddag of rond de middag, in de namiddag en 鈥榮 avonds. Ik geef nooit te veel ineens want dan durft ze terug te geven en heeft ze er last van. Soms is haar flesje leeg en zie ik dat ze niet voldaan is en dan maak ik gewoon nog wat extra.
2 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Onze dochter zit momenteel op 4 eetmomenten per dag. Als ze wakker wordt, i ...
Da kan je idd ook doen ze drinkt ze wel mooi op ze weigert ze wel niet maar ja bespreek het maandag gelukkig met de kinderarts 鈽猴笍