14 Reacties

13 dagen geleden

Hier hetzelfde. Hij slaapt overdag alleen als ik hem in slaap wieg en bij mij neem. Wegleggen lukt overdag zelden 😕

13 dagen geleden

Ik had dit vorige week met onze dochter een hele week 🫣 ik las online dat dit komt om dat ze nu veel leren en groeien. Ze vroeg ook om het uur om melk. Nu is het terug zoals vroeger en slaapt ze van 20:00 tot 7u 😊 hopelijk voor jullie is het ook zo ❤️

13 dagen geleden

☝️

13 dagen geleden

Reactie op kbeeckmans

Hier hetzelfde. Hij slaapt overdag alleen als ik hem in slaap wieg en bij m ...
En is jullie zoontje dan 's avonds ook oververmoeid? Eens hij slaapt zijn bij ons de nachten wel oké. Slaapt 's avonds meestal rond 22u-22u30 en wordt ongeveer rond 3u30/4u terug wakker en nadien telken om de 3u opnieuw

13 dagen geleden

Reactie op charlotte2001

Ik had dit vorige week met onze dochter een hele week 🫣 ik las online dat ...
De nachten zijn wel oké bij ons het is vooral overdag. Had jouw dochter dit ook dat ze overdag niet wilde slapen en nu opnieuw wel?

13 dagen geleden

Reactie op Kolino

En is jullie zoontje dan 's avonds ook oververmoeid? Eens hij slaapt zijn ...
Ja ongeveer hetzelfde. Rond 23u in slaap en wakker voor een fles rond 5u en daarna idd om de 3u opnieuw. Gisteren uitzonderlijk rond 21u in bed gekregen maar dan werd hij om 00u30 terug wakker dus niet veel beter 😅

13 dagen geleden

Reactie op kbeeckmans

Ja ongeveer hetzelfde. Rond 23u in slaap en wakker voor een fles rond 5u en ...
Ik ben dan al blij te horen dat we niet de enige zijn die het hier moeilijker mee hebben 😅 het is echt een zoektocht soms

13 dagen geleden

Hier al een week er mee aant sukkelen! Krijsen wanneer ik haar wil laten slapen en uiteindelijk lukt het maar voor een half uurtje op de arm.. overdag bed is ook geen optie hier. ‘‘s avonds is ze dan zo moe dat ze om half 6 haar bed al in gaat.. gelukkig gaan de nachten wel heel goed en doet ze een blokje van 7/8 uur en dan 4/5 uur en slaapt ze tot half 8-8 uur nog. Toch na een uurtje wakker te zijn begint het alweer opnieuw!

12 dagen geleden

Reactie op Kolino

Helemaal idem bij ons. Maar gaan die avonduren bij jullie ook gepaard met heel veel gehuil en een kind dat precies helemaal overstuur is?

12 dagen geleden

Reactie op charlotte2001

Ik had dit vorige week met onze dochter een hele week 🫣 ik las online dat ...
Zalig! De mijne wordt nog altijd 1x wakker rond 3u en dan tegen 7u. Laatste fles ook rond 19-20

12 dagen geleden

Hetzelfde probleem hier: hij valt heel moeilijk in slaap overdag. Ik wieg hem en dan is het vechten, tot hij doodmoe in slaap valt. Na een halfuurtje is hij weer wakker. Vorige week sliep hij nachtjes van 7 à 8 uur, maar ook dat is voorbij, hij slaapt nu van 21u30 tot 2u30 ... Vervelend omdat het eerst beter was!!

12 dagen geleden

Hebben jullie al eens de wakkertijden bekeken? Wij houden ons nu vrij strikt aan zijn wakkertijd zodat we op het juiste moment een dutje kunnen aanbieden en dat deed wonderen bij ons zoontje. Ook steeds vaker boven een dutje in een prikkelarme ruimte. De voormiddag en middagdut gaan op deze manier steeds vlotter, na de middag heeft hij wat hulp nodig met een draagzak of autoritje.

11 dagen geleden

Onze dochter sliep overdag ook niet in. De draagzak heeft ons hierin geholpen, dit is de enige plek waar ze in slaapt overdag. En dan inderdaad wat kijken naar die wakkertijden, was me er niet van bewust dat die zo kort waren..

één dag geleden

Reactie op Kolino

Helemaal hetzelfde hier. Is soms om moedeloos van te worden. Snap je volledig