7 Reacties
8 dagen geleden
Oh zo blij dat ik onze situatie hierin herken! Dochtertje is 21weken en sinds een dikke week zijn de flesjes ook echt een ramp. Ze is tussenin wel ziek geweest maar ondertussen weer beter. Ze krijgt flesjes van 125ml afgekolfde moedermelk aangeboden en laat echt de helft staan. Komt ocharm door de dag aan 400ml ofzo. Gelukkig drinkt ze af en toe nog aan de borst, vooral snachts waardoor ze toch wel voldoende krijgt hoop ik. Maar pff ik hoop ook dzt dit een fase is 😂
8 dagen geleden
Reactie op PaulienP97
Oh zo blij dat ik onze situatie hierin herken! Dochtertje is 21weken en sin ...
De onze is vorige week ook ziek geweest. Nu pas genezen. 🥺
8 dagen geleden
Reactie op tessa199200
De onze is vorige week ook ziek geweest. Nu pas genezen. 🥺
Ja hier ook een dikke week ziek geweest. Neusje toe en we spoelen wel maar de slijmpjes blijven natuurlijk zitten. Ik hoop dat als de slijmpjes weg zijn, ze ook weer beter drinkt. Want ik maak me echt zorgen 😅
8 dagen geleden
Reactie op PaulienP97
Ja hier ook een dikke week ziek geweest. Neusje toe en we spoelen wel maar ...
Hij had ook vastzittende slijm. We moesten van de dokter aerosol gebruiken s morgens en s avonds. Sneller effect! Drinken ging toen hij ziek was. Sinds paar dagen is hij ook kei vroeg wakker. Om 5.30u . 🙃 terwijl hij altijd rond 7u wakker werd. Hierdoor ook een beetje in de war en merk dat hij na zijn groentepap ook minder snel honger heeft. Hij haalt wel de gemiddelde hoeveelheid per dag denk ik maar maak me dan toch zorgen. Iemand enig idee of dit te maken heeft mer slaapregressie?
7 dagen geleden
Reactie op chiaraW
Hier dochtertje sinds maandag 20 weken. De laatste twee dagen zijn de flesj ...
Hier hetzelfde dus. 🙃