9 Reacties

één maand geleden

Hallo! Om hoe laat geef je de laatste fles? Hoe groot zijn de flessen? Hou je hem wat wakker voor het slapengaan? (Spelen, Tummy time) 😘😘😘

één maand geleden

Reactie op AuroraDesdemona

Hallo! Om hoe laat geef je de laatste fles? Hoe groot zijn de flessen? Hou ...
Ja ik geef borstvoeding en hij is meestal 2-2,5u wakker en dan doen we idd tummy time

één maand geleden

Reactie op BijzondereEland308997

Ja ik geef borstvoeding en hij is meestal 2-2,5u wakker en dan doen we idd ...
Hij is dus idd voldoende wakker. Is hij voldaan na het drinken? Ik geef (in hoeveelheid) 5x 180 ml en de laatste fles om 23u30 zodat hij zo de nacht in kan. 😘😘😘

één maand geleden

Huilt hij als hij wakker is of is hij happy? De mijne kan ook soms gewoon wakker zijn en blij. Dan weet ik dat er niks is.

één maand geleden

Huilt hij als hij wakker is of is hij happy? De mijne kan ook soms gewoon w ...
Ja hij is wel voldaan en hij is ook blij dus ik denk dat er niks aan de hand is (gelukkig) ik vind het gewoon zwaar omdat ik dan niet genoeg kan slapen 😖😊

één maand geleden

Hier ook de laatste week slechte slapen. Ik denk slaapregressie. Mijn zoontje is vandaag 15 weken en rolt al enkele weken goed van buik naar rug. Ik merk ook dat hij erg aan het veranderen is dus moet waarschijnlijk veel verwerken. De nachten waren echt een hel de voorbije week, deze nacht was iets beter. Ook overdag maar dutjes van30 min… Ik denk dat het een fase is waar ze doormoeten.

één maand geleden

Ja hij is wel voldaan en hij is ook blij dus ik denk dat er niks aan de han ...
Kan ik geloven!!!! Kan je overdag een beetje dutten?

één maand geleden

Kan ik geloven!!!! Kan je overdag een beetje dutten?
Nee helaas, hij doet alleen maar korte dutjes🙄😊

één maand geleden

Ja hij is wel voldaan en hij is ook blij dus ik denk dat er niks aan de han ...
Heb je al eens geprobeerd voor efkes te wachten mss valt je mannetje terug in slaap mijn meisje komt ook soms eens 5of 10 min wkkr tijdens een dutje soms eens Wenen dan valt ze terug in slaap