9 Reacties
4 maanden geleden
Goh hier wel van een prematuurtje , maar bij mij kwamen de weeën opgang de doenbare zal ik maar zeggen in de ochtend op de 26ste , dit heeft aangehouden tot de 27ste een uur of 7. En dan ben ik ineens heel veel bloed verloren en dan zijn de echte ontsluitingsweeën begonnen
4 maanden geleden
Reactie op Vilela
De echte weeën komen ineens opzetten, maar ik zou zeggen het zal geen week ...
Heb deze nacht heel de nacht last gehad tot de ochtend bleef de timing tussen de weeën
20min maar vanaf 6u is dit verkort om de 10min een wee, zouden dit al de echte weeën kunnen zijn? Zowiezo afwachten tot ze om de 5min komen had ik begrepen.
Over de ontsluiting voelen, ze heeft idd even geprobeerd maar het was te pijnlijk voor mij. Ik vermoed dat dat iets te maken met dat ik vlak voor de zwangerschap vaginisme had maar heeft ze verder niks over gezegd behalve dat het toch niet echt nodig is om te checken aangezien hartslag van de baby normaal was
4 maanden geleden
Reactie op Ysmn_
Goh kan maar enkel de tijd gaat dit kunnen uitwijzen, hier nu al 3dagen om de 10min voorweeën, zijn niet aangenaam maar niet echt pijnlijk. Soms zit er is echt een venijnige tussen. Inderdaad afwachten tot ze om de 5minuten komen en ze langer als een minuut duren ( ale zo hebben ze het tegen mij gezegd.)
Hier nu sinds vandaag ineens dat het meer op men rug zit ook en veel naar het toilet maar durf niet te fel hopen dat het doorzet 😅
4 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Goh hier wel van een prematuurtje , maar bij mij kwamen de weeën opgang de ...
Gelukkig is het wel goed gekomen, zal wel verschieten zijn geweest om ineens zoveel bloed te verliezen! Weet je nog hoeveel tijd er tussen zat ongeveer in het begin bij je weeën vs de ontsluitingsweeën? Was er een duidelijk verschil qua pijn?
Heb van 12u middernacht tot 6u om de 20min weeën gevoeld en van 6u tot nu om de 10min, pijnlijk maar niet om te zeggen dat het niet te verdragen is
4 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Goh kan maar enkel de tijd gaat dit kunnen uitwijzen, hier nu al 3dagen om ...
Wow 3 dagen om de 10min amai ik kan me niet inbeelden dat ik dit 3 dagen moet volhouden haha vond vannacht al lastig 😅
Moeilijk vind ik dat, die onvoorspelbaarheid, niet weten of het doorzet of niet
4 maanden geleden
Reactie op Ysmn_
Wow 3 dagen om de 10min amai ik kan me niet inbeelden dat ik dit 3 dagen mo ...
Ja het is wel echt heavy.... en heb al van voor mijn 20 weken zoiezo al veel voorweeën, mijn baarmoeder is overactief 😅 heb het ook echt moeilijk met die gedachten wanneer gaat het nu doorzetten.
4 maanden geleden
Reactie op Ysmn_
Gelukkig is het wel goed gekomen, zal wel verschieten zijn geweest om ineen ...
Bij die van de 26ste om de 10minuten kon ik nog blijven liggen moest me gewoon even focussen erop. En bij de echte ontsluitingsweeën had ik er een 3tal per 10 minuten en daar moest ik ook echt stoppen met praten en ze opvangen , het verschil van pijn was ook wel echt enorm groot