3 Reacties

4 maanden geleden

hier hetzelfde 40+5 weken. Ze hebben geprobeerd met strippen helaas. Heb wel 3cm ontsluiting. Gynaecoloog zei deze week gaat ze komen. Die week is al voorbij en afgelopen nacht zei ze denk dat ze vanavond komt, helaas is de avond ook al voorbij.

4 maanden geleden

Hier 40w+5d zonder ontsluiting. Ons meisje maakt nog geen aanstalten om op de wereld te komen. 🙈 ik loop hier ook de muren op. Gisteren wel eindelijk meer perspectief gekregen dat ze donderdag gaan inleiden. Ze hebben me wel mentaal voorbereid dat het lang kan duren omdat er nog helemaal geen beweging is. Doordat perspectief heb ik wel al meer rust gevonden. Ik ga nog wat proberen mijn valies te finetunen voor het ziekenhuis. Verder ben ik graag creatief bezig dus ga ik dat nog doen. Mijn huis is gepoetst, dus dat ga ik laten voor wat het is. 😄 De gynaecoloog zei ook in de mate van het mogelijke in beweging te blijven en te gaan wandelen. Dus een kleine wandeling staat er ook op de planning. En dan is er hopelijk al weer een groot deel van de dag voorbij 🤗 Veel goede moed!

3 maanden geleden

Hier ook 40w5d. Op 40w geen ontsluiting. Gisteren heb ik voetreflex laten doen. Merkte meteen dat ik harde buiken kreeg en een zeurend gevoel in de onderrug 🤞 Heb ook als tip gekregen om gewoon bezig te blijven, Seks zou hierbij ook een goeie kunnen zijn om het op gang te krijgen. Vrijdag mag ik weer terug voor een voetreflex tenzij ons kleintje zichzelf heeft aangedient🙏 Maar idd die nachten zijn een ramp, draaien is pijnlijk aan het schaambot/bekken. Het wordt vermoeiender allemaal. Hopelijk mogen we onze kleintjes snel bij ons hebben🥰