23 Reacties

7 maanden geleden

Voldoende water drinken en bewegen helpt bij mij

7 maanden geleden

Ik volg even. Vorige week urine- en bloedonderzoek gehad en alles in orde maar enorm gezwollen voeten en enkels. Het doet ook echt pijn. Ik heb alles al geprobeerd: meer bewegen, veel water drinken, koude voetbadjes, magnesiumpillen door de gyn voorgeschreven, voeten omhoog leggen. Ik trek dit geen 2 maanden meer 😩

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik volg even. Vorige week urine- en bloedonderzoek gehad en alles in orde m ...
Idem hier. Ik doe denk ik bijna alles, maar toch gaat het niet weg. Ben ook mentaal zo op. Alles begint door te wegen en nu nog eens dat vocht erbij .. amai 😣

6 maanden geleden

Reactie op Vlinder1993

Idem hier. Ik doe denk ik bijna alles, maar toch gaat het niet weg. Ben ook ...
Ik hoop dan maar dat het vocht na de bevalling snel weg trekt. Tegen de avond aan voelt het alsof mijn benen 100 kg wegen.

6 maanden geleden

De huidige situatie. Ik heb momenteel zo veel pijn aan benen en voeten!

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

De huidige situatie. Ik heb momenteel zo veel pijn aan benen en voeten!
Doe je benen goed in hoogstand? Ik zou evt compressie kousen dragen. Ziet er inderdaad pijnlijk uit! Het warm weer zal er niet aan helpen x

6 maanden geleden

Steunkousen dragen kan wel helpen.

6 maanden geleden

Reactie op Michelle950323

Doe je benen goed in hoogstand? Ik zou evt compressie kousen dragen. Ziet e ...
Ik slaap met de benen wat hoger en probeer op kantoor ook zo’n steuntje te gebruiken. Draag ook al steunkousen 😢

6 maanden geleden

Reactie op Mal93

Steunkousen dragen kan wel helpen.
Doe ik al, maar helpt niet.

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik slaap met de benen wat hoger en probeer op kantoor ook zo’n steuntje te ...
Oh pff echt niet fijn als niks helpt hè. Hier al 2de keer verkouden in zwangerschap en kan amper iets innemen dus alles sleept zo lang aan. Ook last tussen schouderbladen en pijn rechter ribben al hele tijd. Je wordt soms er gek van hè. Moet nog 8 weken volhouden! 🙂‍↕️

6 maanden geleden

Oh pff echt niet fijn als niks helpt hè. Hier al 2de keer verkouden in zwan ...
Oh nee, ook vervelend 😢hier nog 9 weken. Soms zou ik echt willen dat ik de tijd kan vooruit spoelen.

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Oh nee, ook vervelend 😢hier nog 9 weken. Soms zou ik echt willen dat ik d ...
Maar dan gaan we mss ons zwanger buikje nog missen. 🥹 Ondanks onze kwalen, toch nog proberen te genieten van dat buikje + de rust die er nog heerst nu. Ik plan in augustus een date night in met mijn man. X

6 maanden geleden

Maar dan gaan we mss ons zwanger buikje nog missen. 🥹 Ondanks onze kwalen, ...
Oh nee dat gevoel ken ik niet 🙈ik voel haar heel graag bewegen maar ik ben absoluut niet graag zwanger. Heb al heel wat kwaaltjes gehad en ik tel zoooo af naar haar komst. Fijn! Wat gaan jullie doen?

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Oh nee dat gevoel ken ik niet 🙈ik voel haar heel graag bewegen maar ik ben ...
Geloof mij heb hier ook echt elke dag wel iets en al meer kwalen dan genot ervan gehad. Maar vaak lees je dat eens je bevallen bent, je dat buikje mist. 🙈 We gaan samen uiteten😘

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Oh nee dat gevoel ken ik niet 🙈ik voel haar heel graag bewegen maar ik ben ...
En dan nog eens de mensen hun mening. Van het is voor iedereen zo of je hebt wel altijd iets of je hebt precies bijna alle kwalen. Alsof we het graag verzinnen voor aandacht. Niemand wil niks liever denk ik dan een zorgelijke zwangerschap! 🥹

6 maanden geleden

En dan nog eens de mensen hun mening. Van het is voor iedereen zo of je heb ...
Geniet nog van jullie datenight!! Oh ja, commentaar of ongevraagde ervaringen. Net zoals ik minstens elke dag wel van iemand mag aanhoren dat ik toch wel al erg dik ben voor nog 2 maanden te moeten…

6 maanden geleden

Ik kreeg de tip van mijn kinesiste om ‘s morgens de onderbenen te besproeien met afwisselend koud en lauw water. En vanaf bij thuiskomst voeten in badje koud water.

6 maanden geleden

Hier ook

6 maanden geleden

Oh pff echt niet fijn als niks helpt hè. Hier al 2de keer verkouden in zwan ...
Één collega van mij had pijn tussen de schouderbladen en waarschuwde mij voor het Hellp syndroom. Ik ben geen dokter en wil zeker geen angst zaaien maar wou het voor de zekerheid wel ffe melden. Het komt niet zo vaak voor.

6 maanden geleden

Reactie op Inneke Geerts

Hier ook
Oh pff!! Ik leef met je mee!