Verschillende vragen:
1) Ons kindje is bijna 12 weken. We zijn sinds een 3 tal weken overgestapt op de fles. Ze drinkt overdag soms een flesje van 120, voor de rest maar 60 of 90. En ´s nachts drinkt ze dan keer 150 en 120.
Ik zou graag hebben dat ze dit overdag drinkt zodat ik niet meer 2x per nacht eruit moet. Ze krijgt er ook krampen van en ze slaapt dan slecht (en ik ook). Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen? Zou ik haar ´s nachts telkens minder kunnen geven zodat ze het overdag inhaalt? Toen ik nog borstvoeding gaf, had ik ´s nachts volle borsten en haalde ze alles van overdag in (had te weinig productie). Dus ik denk dat ze dat wat gewoon geworden is
2) Als ze 3a4 u niet gedronken heeft overdag, bied ik het flesje aan, maar dan nog drinkt ze soms max 90. Ik moet het er echt ´induwen´ en meerdere keren per uur aanbieden. Ze duwt het flesje vaak weg met haar handjes, maar als ik het opnieuw aanbied, drinkt ze wel terug. Zijn dit ongecontroleerde bewegingen of duwt ze het echt weg? Soms is dit al na 30 ml. Ik vermoed krampjes? Ze trappelt dan ook met gaar beentjes en lijkt precies te ´verdrinken´. Verschillende speentjes uitgeprobeerd en de anderen zijn nog erger.
3) ze heeft al 1,5 week temperatuur tussen 37,3 en 38 graden. Vorige week bij huisarts geweest en zei dat ze wrs ah vechten is tegen een virale infectie. Lijkt me nu wel lang + ze drinkt dus in kleine beetjes en lijkt flesje weg te duwen. Is dit herkenbaar voor iemand?
Ik lees dat men soms 6x per dag 180 ml aanbiedt, maar dat drinkt ze nooit. De lactatiekundige zei dat ze dit nog niet kan omdat ze altijd geleerd heeft om in kleine hoeveelheden te drinken. Maar ik zou zo graag wat meer structuur krijgen. Ik weet niet meer wnn ze honger heeft of moe is. Dit houdt me ook wel tegen om buiten te komen.
Alle tips of ervaringen welkom!