54 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Charlotte1993156
Ik heb dat opzich niet gevoeld, maar ik had vorige week wel mega erge harde ...
Had beter gevraagd om uitwendig snel eens te kijken maar het was al 22uur en het was de gynaecoloog van wacht dus ik wou niet meer vragen dan nodig. Dinsdag heb ik wel een echo dus dan zullen we het ook zien. Ik hoop dat hij dus is ingedaald en dat de pijn daarvan komt want nu ben ik alleen maar ongerust omdat ze gewoon zeiden "rusten" en niet echt een oorzaak😅
6 maanden geleden
Reactie op Charlotte1993156
Idem 😂 ik ben wel heel graag zwanger, maar ik wil ze gewoon asap in mn arm ...
Jaa ik ben ook heel graag zwanger maar ik kan ook niet wachten tot hij er is. Wil zo graag zien hoe hij eruit ziet, hem zien in zijn kleine schattige kleerdjes, trots met de buggy naar buiten, weten hoe het is samen als gezin😆😊
6 maanden geleden
Makkelijke kledij, zoals anderen hier al zeiden, waar je ook makkelijk borstvoeding mee kan geven. Ik heb huispakjes met knoopjes zodat ik me niet moet uitkleden bij het voeden. Voor tijdens de arbeid Aquarius of AAdrank en druivensuiker aangezien je niets mag eten. (Door de arbeid kan het zijn dat je anders moet braken). Toiletgerief voor jezelf en wat babyspullen. Als je iets vergeten bent is dat niet zo erg😉
6 maanden geleden
Had laatst een cursus van de vroedvrouw. Ze had wel wat handige dingen aangegeven. Zo ook toiletspullen voor de baby anders kom je daar aan het kopen zei ze. Dus wij nemen van naif zo’n kleine pakje mee met verzorgings spullen. Ik denk, beter te veel als te weinig. Ik zal een foto bijvoegen wat m’n vroedvrouw heeft meegegeven. Heb er zelf nog het een en ander bij geschreven wat ik zelf wel handig vond om te hebben.
Wij gaan komend weekend eraan beginnen, dan 32 weken
6 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Dank je voor het overzicht!
Is de foto wel duidelijk voor je? Bij mij lijkt hij nu heel wazig 🙈
6 maanden geleden
Reactie op sarina8800
Had laatst een cursus van de vroedvrouw. Ze had wel wat handige dingen aang ...
Bij ons in ziekenhuis staan de producten sowieso op de kamer en moet je er ook voor betalen. Luiers, verzorgingsproducten, thermometer, vit D, kraamverbanden, tepelzalf mag je dus meenemen uit ziekenhuis want je hebt er voor betaald.
6 maanden geleden
Reactie op Deps87
Bij ons in ziekenhuis staan de producten sowieso op de kamer en moet je er ...
Ja inderdaad, wij kopen zelf thuis nog niks van verzorgingsprocten voor de baby en kopen gewoon het pakketje aan waar ze in het ziekenhuis hem mee wassen. Er is zoveel keuze uit producten dat ik niet weet wat te kopen dus ik laat de keuze aan het ziekenhuis en gebruik dat dan thuis verder😆