54 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik heb Utrogestan moeten gebruiken vanaf mijn eisprong tot aan 9 weken. “Wi ...
Oh neeee daarom wil ik dat dus niet gebruiken 😂
6 maanden geleden
Dit heb in tot hiertoe:
Voor jezelf: shampoo, deo, spoelfles, kam, tandenborstel, rekkers, grote onderbroeken, pyjama’s, kledij voor de bevalling, kledij om mee naar huis te gaan, bh, slippers, kousen,…
Voor de baby: geboortepakje, rompertjes, mutsjes, pyjama’s, kousjes, fles die je thuis zal geven, tut, krabwantjes/kousen, tetradoeken,…
Andere zaken: aquarius, druivensuiker, koekjes, maxicosi, voedingskussen, lange oplaadkabel, identiteitskaart, bloedgroepkaart, hospitalisatieverzekeringskaart, patiëntenboekje van ziekenhuis.
6 maanden geleden
Reactie op Jana-Maxim
Ik heb die ook. Wil je ook wel zeggen dat het dus niet volledig oplost en h ...
Ja zie… daar heb ik dus geen zin in want ik voel me al minder sexy en dan dit nog eens 🫣😂
6 maanden geleden
Reactie op koeka18
Aaah ja, zat daar tussen 😋 alles is nu oke met je?
Ja ondertussen alles oke, gewoon veel rusten zodat die pijnlijke harde buiken niet erger worden en dus geen ontsluiting kunnen geven. Hebben er nog gelegen tot 22u30, 5 uren gewacht op een gynaecoloog.. was efjes spannend.
6 maanden geleden
Reactie op Charlotte1993156
Ja zie… daar heb ik dus geen zin in want ik voel me al minder sexy en dan d ...
Idem hier, tis niet zo aangenaam op dat vlak maar ik kan niet anders dan het innemen. Ik wacht wel met het opsteken van die pil tot erna 😅
6 maanden geleden
Reactie op Vilela
Ben ook net verhuist over 2 weken,.. . Leuke ideeën he als je zwanger bent ...
Idd bij mij is het meer een vlucht van de papa van mijn kindje. ...
Na herhaalde slagen en verwondingen toch de moed en kracht gevonden om te " vluchten" .maar alles in 1x meegenomen hij begon te werken om 3u dus dan alles ingepakt en gezorgd dat ik weg was voor hij terug thuis kwam maar alles staat nu door elkaar en nog niet in een gestoken kids kunnen al slapen en sinds gisteren staat het parkje nog geen zetel kinder gerief niets klaar eigenlijk
6 maanden geleden
Reactie op 1996okt
Heeft de gyneacoloog gezegd hoeveel cm lang de baarmoederhals nog is?
4,5cm als ik het me goed herinner! Morgen opnieuw controle. Heb nu sinds deze middag echt om de 10 minuten hele felle steken in mn onderbuik. Echt vervelend.
6 maanden geleden
4,5cm als ik het me goed herinner! Morgen opnieuw controle. Heb nu sinds de ...
Veel rust nemen!
6 maanden geleden
Reactie op Jana-Maxim
Veel rust nemen!
De echo vandaag was heel geruststellend. Ze zit perfect op schema en is idd aan de indeling begonnen, maar de baarmoederhals was nog mooi lang en gesloten 🥰
6 maanden geleden
De echo vandaag was heel geruststellend. Ze zit perfect op schema en is idd ...
En wat voel je dan precies? Precies een "bal" vanonder in de buik? Een zwaarder gevoel? Menstruatie achtige pijn?
6 maanden geleden
De echo vandaag was heel geruststellend. Ze zit perfect op schema en is idd ...
Want volgens mij is hij ook aan het indalen maar ze hebben alleen naar mijn baarmoederhals gekeken en niet uitwendig naar hoe hij lag, hoofdje naar beneden wel maar verder naar niks gekeken
6 maanden geleden
4,5cm als ik het me goed herinner! Morgen opnieuw controle. Heb nu sinds de ...
Bij mij ook 4cm zei ze, dus dat was nog perfect. Ik denk soms echt zal ze niet te vroeg komen omdat ze al goed ligt enzovoort maar dan denk ik wss zal ik de pech hebben dat ze veel te laat komt 😂
6 maanden geleden
Reactie op Jana-Maxim
En wat voel je dan precies? Precies een "bal" vanonder in de buik? Een zwaa ...
Ik heb dat opzich niet gevoeld, maar ik had vorige week wel mega erge harde buiken en dat is wrs gekomen omdat ik op 26 weken gevallen ben dus ze heeft me nu wekelijks opgevolgd. Ze heeft zowel een uitwendige echo als inwendige gedaan en daar zagen we het op 😋
6 maanden geleden
Reactie op 1996okt
Bij mij ook 4cm zei ze, dus dat was nog perfect. Ik denk soms echt zal ze n ...
Idem 😂 ik ben wel heel graag zwanger, maar ik wil ze gewoon asap in mn armen hebben 😂