Hi, ben momenteel 33w6d zwanger.
Vandaag is de 3de dag dat ik mijn baby minder vaak voel bewegen.
Als hij beweegt zijn het wel ferme stampjes,…
Ik lees ook wel overal dat dit normaal is rond deze periode omdat hij minder ruimte heeft.
Meerdere die het zo ervaren?
Hi, ik heb exact hetzelfde gevoel. Dat ik mijn baby minder voel. Maar als die beweegt, is het ook ineens een deftige stamp. 🙈
Ik maakte me ook eerst wat zorgen maar gelukkig is dit inderdaad normaal.
Goede laatste weken gewenst! ☺️
Lijkt me normaal maar vind het ook dubbel omdat je op internet wel leest dat de beweging niet minder mag worden. Misschien voor de zekerheid toch bellen naar het ziekenhuis?
Lijkt me normaal maar vind het ook dubbel omdat je op internet wel leest da ...
Ja klopt.. heb intussen mijn vroedvrouw gecontacteerd en ze zei dat ik hem paar keer per dag moet voelen.. wat ook wel gebeurt.
Ben onlangs naar het zh geweest met de zelfde klachten en vond daar de reacties niet zo aangenaam
Hey Feride! Hier ook al de 2de dag dat ik iets “minder voel”.. ik denk dat ...
Jaa klopt inderdaad, maar blijft toch eng he. En zeker als je zo veel vrije tijd hebt om te piekeren 🙈🙈 maar aangezien we even ver zijn, en je het zelfde ervaart + het ook normaal is volgens de vroedvrouw ben ik gerustgesteld ☺️
Jaaa heel eng zelfs!! We zijn even ver tot op de dag😄 ben eigenlijk wel heel blij met deze app stelt mij ook soms echt wel gerust dat er ook andere mama’s zijn die hetzelfde ervaren en dingen kunnen delen.🥰
Hier morgen 33 weken en ook al enkele dagen vele rustiger in men buik. Voel hem wel nog verschillende keren dagelijks maar hij is niet meer aan het verbouwen savonds 🤣