11 Reacties
6 maanden geleden
Hoi,
Sinds 31 weken ook last van. Enkel nog waterachtige afscheiding.
6 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hey! Heb je prenatale kine gevolgd? Geen last van hier, maar kreeg wel enke ...
Hey Nee niet gedaan mijn gynaecoloog zei me hiervan ook niets :/ .. En nu sinds week 32 tot week 33 verlies ik echt veel .. drupt er gewoon zo uit is echt lastig ik durf nog amper weg gaan zo 🙈
6 maanden geleden
Reactie op AUGUSTUS24
Hoi,
Sinds 31 weken ook last van. Enkel nog waterachtige afscheiding.
Lastig he 😞 Ook enorm veel last van?
6 maanden geleden
Reactie op Jolientje98
Hey Nee niet gedaan mijn gynaecoloog zei me hiervan ook niets :/ .. En nu ...
Er zat bij mij een aanvraagformulier in dat zwangerschapsboekje en heb zelf gevraagd aan de gyn om dit in te vullen. Ze raadde het toen ook wel aan. Je hebt recht op 9 beurten prenataal, en het is nog niet te laat dus zou het zeker aanraden!
Kine heeft me ook pufoefeningen aangeleerd en hoe de weeën opvangen.
6 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Er zat bij mij een aanvraagformulier in dat zwangerschapsboekje en heb zelf ...
Oh dankjewel ik heb morgen afspraak bij de gynaecoloog ik ga toch vragen of ze eventueel dat briefje wil invullen aangezien ik er toch nog recht op heb het kan maar helpen 🙏🏻 Dankjewel alvast voor de tip 😘
6 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hoe ging het bij de gyn?
Ze heeft mijn briefje ingevuld voor de kine sessies te doen en moet morgen terug een staaltje urine binnen doen zit opnieuw ook met een ontsteking 😓 Voor de rest met het kleine mannetje ging alles wel goed 🙏🏻 Vocht in de benen & voeten begint nu ook met het warme weer 😅
6 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Oh hopelijk geen te erge ontsteking!
Mijn waarde staan nu op 163 en moet onder 23 zijn 🥹 3de keer monuril nu en ookal antibioticakuur clindamycine gehad niets helpt 🥹