12 Reacties

2 maanden geleden

Mss terug sprongetje… Het is ook zo dat ze tegen 3 maand hun volledig ritme hebben ontwikkeld dus mss is ze daar druk mee bezig Geen zorgen zal wel snel over zijn. Wij hadden vorige week lastige week Heel de tijd jammeren Niets goed… enkel tuutje… sinds eergisteren is ze echt vrolijk, lachen, spelen, …

2 maanden geleden

Reactie op Tatjana De Ridder

Mss terug sprongetje… Het is ook zo dat ze tegen 3 maand hun volledig ritme ...
Ja hiervoor lachte ze ook veel, nu als ze wakker is, is niets goed. Ook heel veel haar tutje willen en eten en slapen. Maar dan ook wel steeds extreem vechten tegen haar slaap. Hopelijk is het inderdaad zo iets en gaat het binnen een aantal dagen weer beter. Echt vreselijk om haar zo ontevreden te zien en niets te kunnen doen! :(

2 maanden geleden

Mijn zoontje van 10 weken sinds gisteren ook aan het vechten tegen zijn slaap. Terwijl hij hunktert naar slaap, hopelijk is het een sprongetje

2 maanden geleden

Deze week hebben wij hetzelfde met ons zoontje die dinsdag 11 weken wordt :) ik denk even een moeilijk momentje, ze leren zoveel. Hopelijk snel beter :)

2 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Mijn zoontje van 10 weken sinds gisteren ook aan het vechten tegen zijn sla ...
En is het bij jullie al beter? Hier nog steeds niet helaas. Al geeft ze soms wel sneller toe aan haar slaap gelukkig. Maar nog steeds wel slapen op de arm alleen!

2 maanden geleden

Reactie op IEB

Deze week hebben wij hetzelfde met ons zoontje die dinsdag 11 weken wordt : ...
En hebben jullie al een verandering?

2 maanden geleden

Reactie op chiaraW

En hebben jullie al een verandering?
Neen :). Ga denk ik terug inbakeren

2 maanden geleden

Neen :). Ga denk ik terug inbakeren
Oh toch niet meer vrolijk dan? Hier leek het ook 1 dag beter te gaan, maar was ook valse hoop. Ze lijkt tevreden in haar park, kan bijna in slaap aan het vallen zijn en dan plots uit het niets toch hysterisch, niet te begrijpen! 🙈

2 maanden geleden

Reactie op chiaraW

Oh toch niet meer vrolijk dan? Hier leek het ook 1 dag beter te gaan, maar ...
Tussen de twee. Als ze dutje doet wel anders knotteren. Maar die dutjes zijn niet simpel ;)

2 maanden geleden

Tussen de twee. Als ze dutje doet wel anders knotteren. Maar die dutjes zij ...
Ja die dutjes zijn een ramp soms! Hier wordt ze ook echt hysterisch wanneer we haar willen laten slapen overdag. Echt een gevecht soms 🙈

2 maanden geleden

Reactie op chiaraW

En is het bij jullie al beter? Hier nog steeds niet helaas. Al geeft ze som ...
Jaa! Mss eerst spelen 30-45 min dan voeding geven en dan in bed leggen? Laatste dagen doe ik het op deze manier, merk dat die dan rapper in slaap valt overdag. Morgen kraambezoek juist op zijn piekuren (17-19u) hou mijn hart al vast.

2 maanden geleden

Reactie op tessa199200

Jaa! Mss eerst spelen 30-45 min dan voeding geven en dan in bed leggen? Laa ...
Ja heb haar bedje al eens geprobeerd, maar ga toch nog eens proberen hier wat harder op in te zetten aangezien haar nachten eigenlijk super gaan. Oh altijd spannend zo een momenten! Hier is ze tegenwoordig zo moe dat ze eigenlijk om half 6 haar bed al ingaat 🙈