8 Reacties

7 maanden geleden

Hey! Ik zat in een fertiliteitstraject en voelde me ook niet meer comfortabel bij de arts. Zoals je zegt, voelde ik mij een nummertje. Ik moest vaak 3x/week gaan voor echo’s en het gebeurde dat ik meer dan 3 uur zat te wachten, waardoor zij gejaagd was. Het was de druppel toen ik mij nog aan het aankleden was en mijn vriend op dat moment al moest betalen, terwijl we de uitslag van zijn zaadonderzoek nog wouden bespreken. 1 tip: gewoon overstappen! Doen waar je je goed bij voelt. Het is zoooo belangrijk om je op je gemak te voelen! Waar ga je nu?

7 maanden geleden

Ik ben op 25w ook gewoon overgestapt omdat ik mij totaal niet goed voelde bij mijn gyneacoloog. Gewoon doen zou ik zeggen

7 maanden geleden

Gewoon overstappen! je hebt altijd recht om te veranderen als je u niet goed voelt erbij het is belangrijk dat je zaken kan bespreken met je gynaecoloog en ze toch een beetje begrip toont ook .. Dus als je u niet goed voelt erbij zou ik zeker een overstap maken je gaat jezelf dan ook beter voelen als je bij iemand gaat waar je u goed bij voelt

7 maanden geleden

Heb je een besluit kunnen nemen?

7 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Heb je een besluit kunnen nemen?
Ja! Inmiddels overgestapt naar Gent, en ik kan terecht bij de Gyneacologe van een vriendin daar die pas bevallen is 😁 Heb mijn (oude) gyneacologe toen een zeer nette vriendelijke mail, waar zij zeer onnetjes en onvriendelijk nooit op geantwoord heeft. Zegt ook weer genoeg…. Ik had gevraagd of mijn dossier bij omschakeling automatisch vrijgegeven staat zodat de andere dokter het dossier kan bekijken maar vermits ze nooit geantwoord heeft weet ik dat dus nog steeds niet 😄 Achja. Was zoizo de juiste beslissing want ik voelde mij meteen een pak lichter en beter. Groetjes

7 maanden geleden

Reactie op MDSX

Ja! Inmiddels overgestapt naar Gent, en ik kan terecht bij de Gyneacologe v ...
Mail gestuurd * ;) -

7 maanden geleden

Reactie op MDSX

Ja! Inmiddels overgestapt naar Gent, en ik kan terecht bij de Gyneacologe v ...
Ik zit ook in Gent, in Maria Middelares 😊mag ik vragen of je toevallig van Zottegem komt? Ik lijk het te herkennen 🙈

7 maanden geleden

Hi! Ik had net zoals jij op den duur twijfels bij m’n gynaecoloog en ziekenhuis. Vooral de vroedvrouwen vond ik erg onvriendelijk. Net zoals jou durfde ik geen vragen stellen. De rondleiding op de materniteit, die teleurstellend was, heb ik de knoop doorgehakt om over te stappen & ik moet eerlijk zeggen dat ik me echt opgelucht voel!