16 Reacties

2 dagen geleden

Hey welke prikjes begin je ?

2 dagen geleden

Geen last van gehad!

2 dagen geleden

Deze, rotavirus dus geen prikje maar oraal

2 dagen geleden

Reactie op kellebelll

Nee normaal geen last van is idd oraal en 2 prikjes in het billetje

2 dagen geleden

Je kan een warme kruik op zijn billetje doen voor tegen roodheid. En wegmasseren.

2 dagen geleden

Hier helemaal geen last bij deze drie vaccins. De prikjes zelf waren wel heel zielig om te zien 😢

2 dagen geleden

De avond zelf veel gehuil en koorts. Met dafalgan baby was het beter. Dag nadien ook nog niet helemaal in de haak.

2 dagen geleden

Reactie op kellebelll

De 1 ne baby kan er op reageren de andere niet is echt van baby tot baby komt goed ik moet vande week een hele zware prik laten zetten hersenvliesontsteking bexero noemt zie er echt tegen op omdat ze blijkbaar met die heel veel pijn hebben in de bil en ook koorts kan hebben 😞

2 dagen geleden

Reactie op Melissavl1996

De 1 ne baby kan er op reageren de andere niet is echt van baby tot baby ko ...
Wij hebben die (Bexero) vorige week laten plaatsen. Hier geen koorts gemaakt. Maar wel hangerig en huilerig de dag zelf en dag nadien. Ik duim dat het meevalt 🤞🏼

2 dagen geleden

Bij mij slaapt mijn zoontje de dag na vaccinaties heel veel. Ik klaag dus niet haha 😄

2 dagen geleden

Thor heeft heel veel geslapen de eerste twee a drie dagen na zijn eerste vaccinaties

2 dagen geleden

Ons zoontje had 1 nacht koorts, de dag erna was hij terug oké

2 dagen geleden

Ons zoontje had geen koorts van de vaccins van k&g maar van de bexero vaccin had hij 1 nacht koorts en dan niet meer.

2 dagen geleden

Reactie op tessa199200

Ons zoontje had geen koorts van de vaccins van k&g maar van de bexero v ...
Hier net hetzelfde! Eerste van kind en gezin niets en bij bexsero ook koorts een nachtje