11 Reacties

10 dagen geleden

Ik woon in Nederland en hier hadden ze gezegd om sochtends fruit te geven en ‘s avonds groente dus ik doe het zo

10 dagen geleden

Hier ook meestal rond 10u ☺️

10 dagen geleden

Hier altijd rond 11u groentepap en rond 15u fruitpap. ‘s Morgens, ‘s avonds en ‘‘s nachts drinkt hij nog melk.

10 dagen geleden

K&G gaf hier voorstel tussen 10 & 11 uur ☺️ (zelf wel nog niet gestart, momenteel focus op de slaapjes 🙊)

10 dagen geleden

Reactie op Megan.

K&G gaf hier voorstel tussen 10 & 11 uur ☺️ (zelf wel nog niet gest ...
Oh oké, hier zeiden ze tussen 11 & 12, maar is niet altijd makkelijk aangezien we momenteel niet veel regelmaat in haar voedingen krijgen 🙈 maar dan kan het zeker geen kwaad om 10 uur al ☺️ dankjewel allemaal voor de reactie!

10 dagen geleden

11 u groentepap en 15u fruitpap 😊

10 dagen geleden

Meestal rond 11-12u maar soms ook om 13u hangt af van zijn laatste fles soms vind ik dan 10u te vroeg, probeer hem dan rond 10.30u geven. Over twee weken zal ons zoontje starten met de crèche 😭 en daar zullen ze ook tussen 11–12u geven

9 dagen geleden

Reactie op tessa199200

Meestal rond 11-12u maar soms ook om 13u hangt af van zijn laatste fles som ...
Ja het is niet makkelijk met die wisselende uren van eten 🙈

9 dagen geleden

Om 12u zijn groentenpap. Dat kan zijn dat dat tussen twee flessen door is of vlak voor of na een fles. Tussen twee flessen werkt het beste.

8 dagen geleden

Ik wil graag starten met groentenpap bij mijn kindje (18 weken). Maar hij gaat ondertussen wel al naar de crèche (sinds 16 weken). Hoe doe ik dit op vlak van timing? In het weekend om 11h geven en doorheen de week s avonds? Zodra hij ermee weg is kan hij groentenpap op de crèche krijgen, maar ik ga er vanuit dat dit toch even opbouwen/wennen is. Dit doe ik dan liever thuis. Iemand hier ervaring mee?