Hallo .. Morgen 28weekjes ver 🙏🏻✨ Maar is het normaal om zoveel last te hebben van urine verlies? :( Het is echt niet zo aangenaam en ik maak me er wel zorgen om ..
Ik heb dit ook al een aantal weekjes en ben nu 27w ver. Ik draag een inlegkruisje en op die manier valt het best mee.
Maar ik had al rond 12w last van bekkenbodeminstabiliteit.
Hier ook al de hele zws last van! Eerste 4 maanden door het overgeven, nu bij niezen, hoesten... Ben nu 27+2 ver. Zoals hier al eerder werd aangehaald, draag ik ook preventief inlegkruisjes.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar misschien kan je je door de huisarts laten doorverwijzen naar de kine? Ik had zelf op 13 weken last van mijn bekken en doe nu al de hele zwangerschap oefeningen voor mijn bekkenbodem. Als je bekkenbodem het nu al lastig heeft lijkt het me wel goed om hier al wat op in te zetten.
Hetzelfde hier! Ik ben momenteel 28 weken en had vorige week dan ook nog eens covid. Ik denk dat ik in totaal door mijn zware hoestbuien wel 4x per dag van onderbroek moest wisselen (ondanks ik er een maandverband had ingelegd). Waren wel zware hoestbuien, maar heeel genant. Intussen is het minder en kom ik met 1 onderbroek met inlegkruisje de dag door 💪🏼