12 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb dit al van week 24 ong de gynecoloog vertelde me dat dit normaal is en zeker geen kwaad kan

7 maanden geleden

Ik heb dit ook al een aantal weekjes en ben nu 27w ver. Ik draag een inlegkruisje en op die manier valt het best mee. Maar ik had al rond 12w last van bekkenbodeminstabiliteit.

7 maanden geleden

Hier het zelfde niezen en hoesten is gelijk aan pipi in de broek haha 😂

7 maanden geleden

Reactie op Vilela

Hier het zelfde niezen en hoesten is gelijk aan pipi in de broek haha 😂
Herkenbaar, hier van't zelfde. Tenzij ik optijd anticipeer door alles goed aan te spannen 😅

7 maanden geleden

Reactie op Odal24

Herkenbaar, hier van't zelfde. Tenzij ik optijd anticipeer door alles goed ...
Ja dat is

7 maanden geleden

Ik heb er ook last van, ik moest niezen en had toen wat in mijn broek geplast😂

7 maanden geleden

Hier ook tijdens het overgeven last van :(

7 maanden geleden

Hier ook al de hele zws last van! Eerste 4 maanden door het overgeven, nu bij niezen, hoesten... Ben nu 27+2 ver. Zoals hier al eerder werd aangehaald, draag ik ook preventief inlegkruisjes.

7 maanden geleden

Me too. 26w+4 en ook last van af en toe

7 maanden geleden

Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar misschien kan je je door de huisarts laten doorverwijzen naar de kine? Ik had zelf op 13 weken last van mijn bekken en doe nu al de hele zwangerschap oefeningen voor mijn bekkenbodem. Als je bekkenbodem het nu al lastig heeft lijkt het me wel goed om hier al wat op in te zetten.

7 maanden geleden

Hetzelfde hier! Ik ben momenteel 28 weken en had vorige week dan ook nog eens covid. Ik denk dat ik in totaal door mijn zware hoestbuien wel 4x per dag van onderbroek moest wisselen (ondanks ik er een maandverband had ingelegd). Waren wel zware hoestbuien, maar heeel genant. Intussen is het minder en kom ik met 1 onderbroek met inlegkruisje de dag door 💪🏼