59 Reacties

vor 7 Monaten

Reactie op 24charlotte

Ik vond het ook lang duren. Ik heb mijn documenten steeds direct doorgestuu ...
Kan je dat niet op voorhand doorsturen als je weet wanneer je je moederschapsrust gaat nemen? Dan kunnen ze het toch al tijdig verwzrken

vor 7 Monaten

Reactie op Mommytobee1

Kan je dat niet op voorhand doorsturen als je weet wanneer je je moederscha ...
Dat weet ik niet. Ik heb het de dag dat ik niet meer mocht werken doorgestuurd maar het duurde lang voor er een betaling was

vor 7 Monaten

Reactie op Melissavl1996

Ik ben in werkverwijdering tot bevalling maar moet wel mijn moederschap rus ...
Zolang het in orde is tegen dat je moederschapsrust ingaat is het goed.

vor 7 Monaten

Reactie op Mommytobee1

Iemand een idee hoe lang op voorhand je je moederschapsrust het beste aanvr ...
Ja klopt. De cm is verschrikkelijk. Zowel bij mij als bij men collega heeft het net geen 7 maand geduurd.

vor 7 Monaten

Reactie op Melissavl1996

Hey ik heb nog een klein vraagje ivm moederschaprust hoe lang op voorand mo ...
Ten laatste een dag of 3 voor uw moederschapsrust in gaat. Vroeger mag ook natuurlijk.

vor 7 Monaten

Reactie op HS8894

Ja klopt. De cm is verschrikkelijk. Zowel bij mij als bij men collega heeft ...
Wow! Ik kan me voorstellen dat dit voor sommige gezinnen echt een ramp is. Bij LM zou het wel goed gaan hoorde ik van vriendinnen.

vor 7 Monaten

Reactie op HS8894

Ja klopt. De cm is verschrikkelijk. Zowel bij mij als bij men collega heeft ...
7 maand?? Je moet dan al u verlof aanvragen wanneer je net zwanger bent?

vor 7 Monaten

Ik heb vandaag eens gebeld naar de cm. Je kan blijkbaar nu al je documenten voor moederschapsrust indienen als je zeker weet wanneer je die gaat opnemen. Het duurt ook slechts 2 weken voor ze dat verwerken zeiden ze. Na de geboorte moet je het geboorteattest doorsturen & na 1 week zou alles helemaal in orde moeten zijn.

vor 7 Monaten

Reactie op Mommytobee1

Ik heb vandaag eens gebeld naar de cm. Je kan blijkbaar nu al je documenten ...
Je moet daar toch niks voor doen? Heb dit nagevraagd aan de gynaecoloog en dit gebeurt automatisch een week voor je datum? Ben wel al in werkverwijdering van februari. En gewoon geboorteattest binnen doen dat ze de betalingen kunnen verder blijven doen?

vor 7 Monaten

Reactie op koeka18

Je moet daar toch niks voor doen? Heb dit nagevraagd aan de gynaecoloog en ...
Mss dat dat bij jou anders is wegens de werkverwijdering maar normaal moet je een document invullen en doorsturen. Een deel daarvan moet door je dokter/gynaecoloog worden ingevuld & een deel door jou.

vor 7 Monaten

Reactie op koeka18

Je moet daar toch niks voor doen? Heb dit nagevraagd aan de gynaecoloog en ...
Ik ben ook in werkverwijdering en de cm zegt daje wel nog je formulier moederschaprust moet indienen das al en dan idd vanaf geboorte je geboorte attest je gaat van werkverwijdering naar moederschaprust 1 week voor daje bevalt ze moeten da wel weten denk ek daarmee ik ga vandaag bij documentje nog in de brievenbus steken voor mijn moederschaprust

vor 7 Monaten

Reactie op Melissavl1996

Ik ben ook in werkverwijdering en de cm zegt daje wel nog je formulier moed ...
Waar kan je zo document halen?

vor 7 Monaten

Reactie op koeka18

Op de website van je mutualiteit 😊

vor 7 Monaten

Reactie op koeka18

Gewoon vragen aan je ziekekas je moet enkel maar 1 iets invullen de bovenkant zelf nix want met je werkverwijdering hebben ze al alles

vor 7 Monaten

Reactie op Melissavl1996

Gewoon vragen aan je ziekekas je moet enkel maar 1 iets invullen de bovenka ...
Ik heb gebeld ik moet niks doen mee dat ik in werkverwijdering zit. Ze hebben alles van datum al week ervoor word automatisch aangepast

vor 7 Monaten

Reactie op koeka18

Ik heb gebeld ik moet niks doen mee dat ik in werkverwijdering zit. Ze hebb ...
Da kan goed zijn hoor ma ik ben ook in werkverwijdering en bij mij zijden ze dak da wel nog moe doen dan raar ma zal wel kloppen wat je zegt 😊

vor 7 Monaten

Reactie op Melissavl1996

Da kan goed zijn hoor ma ik ben ook in werkverwijdering en bij mij zijden z ...
Ik zit ook in werkverwijdering en ook ik moet het ook indienen. Zijn twee aparte zaken vertelde ze me.

vor 7 Monaten

Reactie op Melissavl1996

Ik ben ook in werkverwijdering en de cm zegt daje wel nog je formulier moed ...
Idem.

vor 7 Monaten

Reactie op HS8894

Ik zit ook in werkverwijdering en ook ik moet het ook indienen. Zijn twee a ...
Ze zij mij dat ze alleen vermoedelijke datum nodig hebben en die hebben ze.. ik vroeg of ik dan nog iets moet doen ze zei nee hebben alles .. ga nog eens bellen nu