59 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Uhm, ik heb voor mezelf genoteerd:
Aanvraag startbedrag (reeds in orde)
Er ...
Oh super fijn! Dank voor het lijstje ☺️ Ik was inderdaad nu ook even aan het kijken voor het ouderschapsverlof, zie dat je je baas ook al een schriftelijk document moet bezorgen. Ga ik mij ook even mee bezig houden 😬 Komt toch veel bij kijken he
7 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Uhm, ik heb voor mezelf genoteerd:
Aanvraag startbedrag (reeds in orde)
Er ...
Woon je in België ? Beter u kindje bij de ziekenkas onder u de papa zetten kunnen ze het ingeven bij de belastingen (zeker interessant als hij zelfstandig is)
7 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Yes, België. De boekhouder heeft het afgeraden om ze bij hem te zetten 😕
Raar want onze boekhouder zegt juist dat we het wel moeten doen dat dat interessant is voor de belastingen
7 maanden geleden
Reactie op Jennifer De Greef
Woon je in België ? Beter u kindje bij de ziekenkas onder u de papa zetten ...
Baby ten laste bij diegene die het meest verdient is het meest voordelig dacht ik.
Als je de hospitalisatie op je werk hebt zal je kindje bij jou ten laste moeten staan denk ik.
7 maanden geleden
Reactie op Deps87
Baby ten laste bij diegene die het meest verdient is het meest voordelig da ...
Zou ik ook doen
7 maanden geleden
Reactie op Deps87
Baby ten laste bij diegene die het meest verdient is het meest voordelig da ...
Daarom idd de baby bij mij.
Hoeft niet perse ten laste te staan voor de hospitalisatie. Mijn vriend staat bv ook bij mij omdat dat voordeliger was dan dat hij er zelf 1 zou nemen.
7 maanden geleden
Reactie op HS8894
Heb ervoor gebeld en ze zeiden mij dat het 71,5% was.
Dit staat op het internet
7 maanden geleden
Hey ik heb nog een klein vraagje ivm moederschaprust hoe lang op voorand moet je je papieren indienen ik beval 15 september
7 maanden geleden
Iemand een idee hoe lang op voorhand je je moederschapsrust het beste aanvraagt? Ik zit bij de cm. Ik hoor horrorverhalen dat het soms 2 maanden duurt vr ze alles kunnen verwerken & vr het 1st betalen. Maar als alleenstaande kan ik dat niet trekken 😅🙈
7 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Iemand een idee hoe lang op voorhand je je moederschapsrust het beste aanvr ...
Ik zit zelf ook bij cm. Ik ben thuis sinds januari omdat ik in een kinderdagverblijf werk. Ik heb ook mijn eerste centen pas gezien midden maart
7 maanden geleden
Reactie op 24charlotte
Ik zit zelf ook bij cm. Ik ben thuis sinds januari omdat ik in een kinderda ...
Amai! Maar hoezo zelfs? Sorry maar als je alleen bent gaat dat toch gewoon niet.
7 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Amai! Maar hoezo zelfs? Sorry maar als je alleen bent gaat dat toch gewoon ...
Ik vond het ook lang duren. Ik heb mijn documenten steeds direct doorgestuurd. Ik had ook een paar keer gebeld maar het was steeds in verwerking
7 maanden geleden
Ik ben in werkverwijdering tot bevalling maar moet wel mijn moederschap rust aanvragen zws verplicht een week voor je bevalt maar idd hoe lang op voorhand moet je da aanvragen 😅😊