6 Reacties

5 maanden geleden

Herkenbaar! Al 3 weken platte rust owv verkorte baarmoederhals en nu ook 4cm ontsluiting. Hoor dat het voor morgen kan zijn maar ook voor binnen 2 weken dus elke dag leven we in spanning 馃槄. Zou liever hebben dat het er bijna is dan nog 2-3 weken elke dag in die onzekerheid te zitten maar ja de kleine beslist 馃き. Ik ben 9/9 uitgerekend.

5 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Herkenbaar! Al 3 weken platte rust owv verkorte baarmoederhals en nu ook 4c ...
Bij mij heeft ze op 36 weken niet gekeken naar mijn baarmoederhals of gecontroleerd of ik al ontsluiting heb. Blijkbaar doen ze dat pas op 38 weken dus ik weet echt nog niks馃槅

5 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Bij mij heeft ze op 36 weken niet gekeken naar mijn baarmoederhals of gecon ...
Baarmoederhals was bij mij op 34 weken omdat ik enorme steken had gehad en moest langs gaan. Nu op 36 weken gekeken om te zien of het gevorderd was of gelijk was gebleven en had zich dus verder gezet 馃槄. Heb wel verder geen symptomen dus was wel geschrokken!

5 maanden geleden

Hier uitgerekend voor 9 september, al heb ik al 3 dagen voorwee毛n steken en krampen ... Enorm slijmverlies ik denk dat het geen week meer zal duren 馃槄 heb ook geen idee van de hals of ontsluiting .. spannend

5 maanden geleden

Hier 3 september uitgerekend van ons tweede kindje. Vind het ook zooo spannend 馃馃馃

5 maanden geleden

hier 4 september uitgerekend van mijn eerste kindje ik vind het zooo spannend ik kan niet wachten maar ben ook zo zenuachtig 馃挋