na twee vroeggeboortes was elke dokter er zeker van dat ik deze keer ook te vroeg zou bevallen. Mijn lichaam gaf ook alle tekenen hier van. Sinds week 20 gaat er geen uur voorbij zonder dat ik zeker 10-20 harde buiken heb.
Wonder boven wonder bleef ik maar zwanger 馃槄 maar de laatste 2 weken zijn slopend , bijna constant voorwee毛n, echt heel pijnlijke en ben ik eigenlijk mentaal en fysiek gesloopt.
Vrijdag heeft men gyne gebeld maandag moest ik zoiezo op controle en ging ze me strippen.
Als dit niets deed gaan ze me donderdag inleiden.
Ik merk doordat die datum er op geplakt is ik het mentaal veel beter doe , heb echt de rust terug gevonden.
Maar begin nu te twijfelen voor het strippen 馃槄
Als ik donderdag wordt ingeleid kan ik vrijdag terug naar huis , uur is afgesproken dat moeke komt brengt de jongens naar school , vrijdag gaan ze nog een nachtje naar Moeke en alles is goed gepland. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan maar ik wil nu even positief denken 馃槄
Maar dan denk ik ja als ze me maandag stript dan komt het misschien natuurlijk op gang maar dan zitten we weer met de onzekerheid , moeke mss midden in de nacht moeten opbellen haasten haasten naar het ziekenhuis...
Dus eigenlijk een hele lange vraag kort , zouden jullie je nog laten strippen of niet?